14 lut 2007

Odpowiedzi z Ratusza.

W ostatnim czasie otrzymałem trzy odpowiedzi na pytania wysłane do Gabinetu Pani Prezydent a które były związane z następującymi postami:

W gronkiewicz.pl UNDER CONSTRUCTION pytałem o losy strony Pani Prezydent, która ostatnio znikła a na której umieszczony był program wyborczy.

Od Anny Obidzińskiej (Gabinet Pani Prezydent) otrzymałem informację, że strona będzie w niedługim czasie dostępna i zostanie też uaktualniona. Bardzo fajnie.
Mam tylko nadzieję, że strona będzie zawierała albo cały program wyborczy, albo uaktualniony program o obietnice, z których zrezygnowano.

W Statut na etapie opracowania projektu pytałem: "chciałbym zapytać, dlaczego od razu nie zostanie przesłany do Komisji Statutowej Rady Miasta projekt statutu przedstawiany przez Panią Prezydent w kampanii wyborczej? Jest on przecież częścią jej programu wyborczego. Czy może ten projekt z kampanii będzie podstawą do dyskusji powołanego zespołu?"

Oto odpowiedź, jaką otrzymałem:
PROJEKT Z KAMPANII JEST PODSTAWĄ PRAWA. ZOSTAŁ ON PRZYGOTOWANY KILKA LAT TEMU I NIE PRZEWIDYWAŁ KILKU ROZWIĄZAŃ I PROBLEMÓW, KTÓRE WYNIKŁY W TRAKCIE ŁĄCZENIA GMIN.
To w takim razie nie rozumiem, co ten projekt w ogóle robił w programie wyborczym. Poza rolą wypełniacza.

W O obronie Ratusza i sesji dla pisma Twój Styl pytałem: "Ciekawe czy za ten weekendowy PR w ramach kampanii wyborczej współpracownicy też biorą dodatkowe pieniądze od miasta? Przesłałem w tej sprawie pytanie do Biura Prezydenta."

Oto odpowiedź, jaką otrzymałem:
ZGODNIE Z art. 1514 § 1 KODEKSU PRACY – PRACOWNICY ZARZĄDAZAJĄCY W IMIENIU PRACODAWCY ZAKŁADEM PRACY I KIEROWNICY WYODRĘBNIONYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH WYKONUJĄ, W RAZIE KONIECZNOŚCI, PRACĘ POZA NORMALNYMI GODZINAMI PRACY BEZ PRAWA DO WYNAGRODZENIA ORAZ DODATKU Z TYTUŁU PRACY W GODZINACH NADLICZBOWYCH…
W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM PAN DYR. J. JÓŹWIAK NIE OTRZYMUJE DODATKOWEGO WYNAGRODZENIA ZA PRACĘ W WEEKENDY.
Przesłałem pytanie potwierdzające, ale na nie już nie otrzymałem odpowiedzi:
Czy w takim razie mam rozumieć, że Pan Dyrektor Jóźwiak nie otrzyma żadnego wynagrodzenia za pracę w weekend 27.01-28.01? Czy Pani Prezydent również nie pobiera dodatkowego wynagrodzenia za pracę w weekendy?
Czy ta sama zasada dotyczyła wszystkich pracowników urzędu, którzy brali udział w sesji fotograficznej dla pisma Twój Styl?
Szkoda.

Należy jednak zauważyć, że o ile nadal nie otrzymałem odpowiedzi na poprzednie pytania (Grudniowo - Styczniowe) to jednak w Lutym odpowiedzi już otrzymuję.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

"Należy jednak zauważyć, że o ile nadal nie otrzymałem odpowiedzi na poprzednie pytania (Grudniowo - Styczniowe) to jednak w Lutym odpowiedzi już otrzymuję."

W lutym zaczęła się nowa kampania wyborcza:)

Anonimowy pisze...

I po raz kolejny wdzięczność HGW za zwycięstwo na Białołęce:

"Tony błota śniegowego z całego miasta trafiają na hałdy przy ul. Marywilskiej. Ratusz urządził wielką zwałkę bez zgody władz dzielnicy. O zdanie nie zapytał też mieszkańców"

http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/warszawa_070214/warszawa_a_3.html

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.