20 lip 2007

O CNK w prasie po prezentacji projektu.

Polecam relacje w prasie i prezentacje projektu Centrum Nauki Kopernik:

Prezentacja projektu Centrum Nauki Kopernik (kilka wizualizacji) na stronach miasta.

Ekologiczne centrum nauki z Rzeczpospolitej.

A to ci dopiero Kopernik! w Życiu Warszawy.

Takie będzie Centrum Nauki "Kopernik" w Gazecie Wyborczej.

I nowa strona Centrum: www.kopernik.org.pl

Kiedy?
Najprawdopodobniej w sierpniu zostanie ogłoszony przetarg na budowę Centrum Nauki Kopernik, który powinien zostać rozstrzygnięty do końca roku. Realizacja projektu potrwa około 23 miesiące od podpisania umowy – powiedział obecny na konferencji Paweł Barański, dyrektor Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta

– Budowa pierwszego etapu – tzw. część podziemna – zakończy się po około 16 miesiącach. W tej chwili mamy pozwolenie na budowę pierwszego etapu, czekamy jeszcze na uprawomocnienie się decyzji na drugi etap. Mamy nadzieję, że całą inwestycję uda się zakończyć do 2009 roku.
Źródło: Link do strony.


1 komentarz:

Aksta pisze...

Witam Pana ponownie. Dzisiaj dwa tematy. Pierwszy na wesoło. Oglądałam zdjęcie projektu centrum nauki, tam w tle nie ma Warszawy. Czyżby władze planowały wyburzyć Powiśle. Bo takie stare i mało efektowne. Teraz drugie na smutno. Mąż prosił mnie abym o Panu napisała. Rzecz tyczy się Konstytucji Warszawskiej a dokładniej preambuły z odwołaniem do Boga. Otóż ślubny rzekł tak: Niech sie lepiej HGW zabierze w ramach prac społecznych dla dobra Stolicy za zbieranie psich gówien w parkach . Będzie to z korzyścią dla figury HGW i dla samych Warszawiaków. Boga lepiej zostawić w spokoju, bo może nie wytrzymać i zesłać nam coś ( czytaj kogoś) jeszcze gorszego. Tyle mąż a ja dodam od siebie, że nie głosowałam w ostatnich wyborach. Początkowo miałam wyrzuty sumienia, że nie spełniam patriotycznego obowiązku. Teraz jestem z siebie zadowolona, iż ręki do klęski Warszawy nie przyłożyłam. Życzę powodzenia w pracy i do "miłego przeczytania". A.

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.