Maria Tyniec pisząc w Rzeczpospolitej o książce architekta Daniela Libeskinda poświęciła fragment Hannie Gronkiewicz Waltz:
Marketing polityczny? A nawet (auto)marketing? Żadna z tych rzeczy absolutnie nie kojarzy mi się z Panią Prezydent :)
Zdjęcia ze strony um.warszawa.pl
Ku mojemu zaskoczeniu, polska wersja ukazała się z przedmową prezydent Warszawy Hanny Gronkiewicz - Waltz‚ co zamiast przydać jej splendoru, wygląda na marketing polityczny. Ani Libeskind i jego projekt budynku Złota 44 w Warszawie‚ ani inwestor Orco Property Group nie potrzebują takiego wsparcia. Ale może się mylę.Źródło: Maria Tyniec, Emigranta z Polski podróż przez ruiny WTC do warszawskich szczytów, Rzeczpospolita, link do strony.
Libeskind jest mistrzem (auto)marketingu. To znak naszych czasów. Gwiazda świeci‚ gdy wie, jak zabłysnąć. Uwaga dotyczy również pani prezydent.
Marketing polityczny? A nawet (auto)marketing? Żadna z tych rzeczy absolutnie nie kojarzy mi się z Panią Prezydent :)
Zdjęcia ze strony um.warszawa.pl
1 komentarz:
"A nawet (auto)marketing? Żadna z tych rzeczy absolutnie nie kojarzy mi się z Panią Prezydent :)"
mi też jakoś nie, :)
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.