30 cze 2008

I Ty zapłacisz za imprezę Lecha Wałęsy. Czy tego chcesz, czy nie.

W nawiązaniu do Ratusz zaangażowany w organizację imprezy Lecha Wałęsy?, czyli o planowanym udziale Ratusza w organizację koncertu z okazji obchodów 25. rocznicy przyznania pokojowej Nagrody Nobla Lechowi Wałęsie.

Według informacji jakie otrzymałem z Ratusza, Urząd Miasta będzie brał udział zarówno w przygotowaniu organizacyjnym koncertu, jak również zaangażuje się finansowo. Szczegóły współfinansowania nie są jeszcze znane.

Rozumiem, że miasto dopłaca do różnych imprez, ale w tym konkretnym wypadku, kiedy słyszymy, że na uroczystości ma przemawiać kwiat Platformy Obywatelskiej, jest to nic innego jak demonstracja polityczna. Tylko dlaczego za pieniądze mieszkańców Warszawy?

Z drugiej strony nie spodziewam się, żeby było to traktowane przez Ratusz inaczej niż powód do dumy. Rozumiem ten wybór, ja się do brygady „Bronimy Lecha Wałęsy” nie chciałem zapisywać, ale jak widać moje wpisowe wpłaci za mnie niedługo Hanna Gronkiewicz Waltz.

Argumentację Ratusza przedstawił Tomasz Andryszczyk w sobotniej Wyborczej:
- Lech Wałęsa to wielki człowiek. Prezydent Gronkiewicz-Waltz chciała uhonorować laureata Nagrody Nobla i przywódcę "Solidarności" - mówi Tomasz Andryszczyk, rzecznik warszawskiego ratusza.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dla mnie mogą Bolkowi stawiać nawet pomniki, ale dlaczego za moje pieniądze ?

Anonimowy pisze...

Tyle że Zorba ty jeszcze nie wpłaciłeś żadnych pieniędzy, więc mocno na wyrost to twoje oburzenie.

A Bolka to Twój Kaczyński po rękach całował :D

Anonimowy pisze...

Pojawiła się propozycja, aby imprezę ku czci tego honorowego łobuzatela zorganizować na Polu Mokotowskim w lokalu Bolek.

Anonimowy pisze...

A KAczyński jak za starych dobrych lat, ma być jego popychlem:)

Łukasz pisze...

W tej notce za mało jest napisane, jaka jest rola platformy, opozycja nie będzie miała prawa się wypowiadać?

a puenta: ja się nie wpisywałem do brygady badamy ponownie przeszłość Lecha Wałesy też nie wpisywałem, a wpisowe "zapłacili" wszyscy.

I jeszcze przed samą uroczystością nie można mówić, że na pewno skoncentrują się na obronie. W końcu honorujemy laureata Nagrody Nobla

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.