30 sie 2008

Kelly Rowland i Europejska Stolica Kultury.

Trwa promocja Orange Warsaw Festival. Dostrzegłem nawet bilbord z tekstem "Prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz Waltz zaprasza na:". Wcześniej używało się standardowo "Prezydent m.st. Warszawa zaprasza na:", ale widocznie uznano, że targetowi należy przypomnieć kto tu rządzi.

Ponieważ w promocji mało się wspomina ile ta zabawa kosztuje, to może kogoś zainteresuje ile wydamy z miejskiej kasy:



Jeszcze trzy miesiące temu Katarzyna Ratajczyk mówiła "Nie chcemy drugiego Open'era":
GW: Ale dużego festiwalu muzyki popularnej nie mamy.

KR: - To prawda. Wiele propozycji otrzymywaliśmy, ale to za każdym razem był Open'er bis. A dla mnie to jest za mało. My powinniśmy mieć coś innego, oryginalnego. Prowadzimy właśnie rozmowy na temat takiego dużego festiwalu, ale to jeszcze nie ten rok.
Źródło: Link do strony.

Trzy miesiące później "Open'er bis to dla mnie za mało" zmieniło się w "Warszawa będzie mieć swój Open'er":
Warszawa pozazdrościła Gdyni Open'era i chce mieć własny festiwal muzyki popularnej z wielkimi gwiazdami i wielotysięczną publicznością. Tę rolę ma spełnić Orange Warsaw Festival.

W tym roku czeka nas tylko wersja próbna - jednodniowa - ale zarówno władze stolicy, jak i organizatorzy chcą, aby w przyszłym roku festiwal objął swoim zasięgiem wiele ulic miasta i trwał przez kilka dni.
Źródło: Link do strony.

Ach te wersje próbne za 1.5 miliona zł :) I co ma Kelly Rowland lub Wyclef Jean do starań miasta o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury?

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja mam nadzieję, że jeżeli na ten festiwal wyda się tyle pieniędzy to za rok zrobią w Warszawie taki festiwal jak Sziget w Budapeszcie:)

pretm pisze...

Nie mam dużej wiedzy o festiwalach, ale wygooglowałem, że Sziget w 2007 miał budżet 10 milionów EUR.

To chyba jednak jest poza naszym zasięgiem jeżeli miałoby to finansować tylko miasto.

Link

Anonimowy pisze...

Pretmie
Kosztuje na pewno wiecej, bo jest napisane - wg scenariusza i scenografii zamawiajacego.
:)

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.