AKTUALIZACJA 16:41
I znowu ITI i TVN. Nowy film promujący będzie emitowany tylko w TVN24. Z informacji prasowej:
To takie przygotowania pod start TVN Warszawa?
Kolejny film promocyjny z wytwórni "Ratusz & Ratajczyk prezentują". Tym razem już bez pola kapusty:
„Najlepszy dostęp do kultury w Europie”.
Tu już towarzystwo trochę się zapędziło. Powołano się na ranking Royal Mail, który porównał ceny biletów na wybrane atrakcje kulturalne z miast takich jak Barcelona, Londyn, Rzym, Praga i wyszło, że Warszawie turysta na bilety wyda najmniej. I tak w zestawieniu porównywano np. wycieczkę do Pałacu Buckingham z wycieczką do Pałacu w Wilanowie.
Dosyć odważne jest wykorzystywanie tego rankingu do promocji Warszawy. Pisało o tym Życie Warszawy:
Ale pewnie nikt się nie zorientuje.
Nie wspominając o raporcie UEFA, w którym zawarta była ocena nie tylko istniejącej infrastruktury, ale również tej dopiero planowanej. To tak w odniesieniu do hasła „To fakty, a nie życzenia”.
I znowu ITI i TVN. Nowy film promujący będzie emitowany tylko w TVN24. Z informacji prasowej:
Podczas konferencji Katarzyna Ratajczyk poinformowała, że od dzisiaj zaczyna się emisja filmu promocyjnego w TVN24, który będzie na antenie do końca sierpnia. 30 sekundowy spot pt.: „Możesz być dumny ze swojej stolicy” prezentuje stolicę jako dynamicznie rozwijające się miasto, które przyciąga wielki biznes, a także oferuje ciekawe propozycje dla turystów.Źródło: Link do strony.
Spot będzie pokazywano średnio 5 razy dziennie przed opiniotwórczymi programami jak np. Szkło kontaktowe czy serwisy informacyjne lub gromadzącymi bardzo dużą publiczność np. prognoza pogody czy sport.
To takie przygotowania pod start TVN Warszawa?
Kolejny film promocyjny z wytwórni "Ratusz & Ratajczyk prezentują". Tym razem już bez pola kapusty:
„Najlepszy dostęp do kultury w Europie”.
Tu już towarzystwo trochę się zapędziło. Powołano się na ranking Royal Mail, który porównał ceny biletów na wybrane atrakcje kulturalne z miast takich jak Barcelona, Londyn, Rzym, Praga i wyszło, że Warszawie turysta na bilety wyda najmniej. I tak w zestawieniu porównywano np. wycieczkę do Pałacu Buckingham z wycieczką do Pałacu w Wilanowie.
Dosyć odważne jest wykorzystywanie tego rankingu do promocji Warszawy. Pisało o tym Życie Warszawy:
Warszawa najtańszą stolicą? Bzdura!Źródło: Link do strony.
Warszawa jest najtańszym w Europie miastem dla turystów, miłośników kultury i sztuki, a co za tym idzie najlepszym miejscem na wyjazdy weekendowe - ogłosiła kilka dni temu brytyjska Poczta, komentując przeprowadzony przez siebie sondaż.
Przypomnijmy, że według badań, w trakcie weekendu w Warszawie na bilety wstępu do obiektów kulturalnych przeciętny turysta wydaje ok. 75 funtów brytyjskich. Dla porównania, w Pradze wyda ponad 100 funtów. W Londynie – najdroższym z badanych miast – na rozrywki kulturalne trzeba wydać aż 308 funtów.
Wyniki badań skomentował na swoim blogu Ian Scattergood, Brytyjczyk mieszkający w Warszawie. “Nie ujmując nic mojej pięknej Warszawie, to jakieś bzdury! (…) Badania sugerują, że trzydniowa wycieczka do Warszawy, w trakcie której odwiedzimy operę, kosztuje 75 funtów. Za sam wstęp do opery zapłacimy 24, co oznacza, że na resztę pobytu wystarczy nam 219 złotych! Może tak, ale w przypadku spania na ulicy i żywienia się w McDonaldsie. W innym razie - to jakiś żart!”.
“Muzeum Narodowe w Warszawie ma w swojej kolekcji wiele doskonałych dzieł, ale wszystkie są polskich autorów, o których nikt oprócz mnie i kilkorga znajomych nie słyszał. Wymagają wyrafinowanego gustu, a po trzech nocach spędzonych na chodniku nikt ich nie doceni. Dwa dni zajmie ci docenienie wielkości samej tylko “Bitwy pod Grunwaldem”!” - konkluduje bloger.
Ale pewnie nikt się nie zorientuje.
Nie wspominając o raporcie UEFA, w którym zawarta była ocena nie tylko istniejącej infrastruktury, ale również tej dopiero planowanej. To tak w odniesieniu do hasła „To fakty, a nie życzenia”.
4 komentarze:
Kto jest targetem tej reklamy i jaki właściwie jest jej cel poza wyprowadzeniem pieniędzy do TVN24?
"opiniotwórczy program Szkło kontaktowe" - spadłem z krzesła i nie mogę się podnieść :)
Kto jest targetem tej reklamy i jaki właściwie jest jej cel poza wyprowadzeniem pieniędzy do TVN24?
Po przeglądzie prasy przygotuje oddzielny post z profilem widza TVN24.
W mojej firmie, według niepełnych danych, szkło kontaktowe oglądają najmniej inteligentni, leniwi i trochę ograniczeni ludzie. Wstyd sie przyznać, że się to przypadkiem oglądnie.
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.