Słucham i słucham jak to największym sukcesem Hanny Gronkiewicz Waltz jest zbudowanie czterech ostatnich stacji pierwszej linii metra w dwa lata. Warto precyzyjnie określić kiedy te inwestycje zostały rozpoczęte i kiedy władze miasta miały na nie największy wpływ. Na etapie przygotowania inwestycji.
Dla przypomnienia:
Inwestycja "Budowa tunelu B20 oraz stacji A20 Słodowiec": Zorganizowanie przetargu, podpisanie umowy z wykonawcą (5 kwietnia 2006), rozpoczęcie prac: to poprzednia kadencja.
Inwestycja "Budowa tuneli B21 i B22 oraz stacji A21 Stare Bielany i A22 Wawrzyszew": Zorganizowanie przetargu, podpisanie umowy z wykonawcą (31 maja 2006), rozpoczęcie prac: to poprzednia kadencja. Planowane zakończenie w momencie podpisywania umowy: 15 października 2007 r. Termin nie został dotrzymany.
Inwestycja "Budowa tunelu B23 i stacji A23 Młociny wraz z węzłem komunikacyjnym": Zorganizowanie przetargu, podpisanie umowy z wykonawcą i w obecności Lecha Kaczyńskiego (14 czerwca 2006), rozpoczęcie prac: to też poprzednia kadencja.
Planowane zakończenie i uruchomienie pierwszej linii było planowane na pierwszy kwartał 2008. Czyli na końcu zanotowano 7 miesięcy opóźnienia.
PS Jak skończyła się historia nie zaproszenia na uroczystości byłych prezydentów Warszawy o czym pisałem w środę w Uroczystości otwarcia ostatnich stacji pierwszej linii metra? W piątek Pani Prezydent wysłała list. Imponujące.
Dla przypomnienia:
Inwestycja "Budowa tunelu B20 oraz stacji A20 Słodowiec": Zorganizowanie przetargu, podpisanie umowy z wykonawcą (5 kwietnia 2006), rozpoczęcie prac: to poprzednia kadencja.
Inwestycja "Budowa tuneli B21 i B22 oraz stacji A21 Stare Bielany i A22 Wawrzyszew": Zorganizowanie przetargu, podpisanie umowy z wykonawcą (31 maja 2006), rozpoczęcie prac: to poprzednia kadencja. Planowane zakończenie w momencie podpisywania umowy: 15 października 2007 r. Termin nie został dotrzymany.
Inwestycja "Budowa tunelu B23 i stacji A23 Młociny wraz z węzłem komunikacyjnym": Zorganizowanie przetargu, podpisanie umowy z wykonawcą i w obecności Lecha Kaczyńskiego (14 czerwca 2006), rozpoczęcie prac: to też poprzednia kadencja.
Planowane zakończenie i uruchomienie pierwszej linii było planowane na pierwszy kwartał 2008. Czyli na końcu zanotowano 7 miesięcy opóźnienia.
PS Jak skończyła się historia nie zaproszenia na uroczystości byłych prezydentów Warszawy o czym pisałem w środę w Uroczystości otwarcia ostatnich stacji pierwszej linii metra? W piątek Pani Prezydent wysłała list. Imponujące.
3 komentarze:
pewnie sie czepiam, ale wyglada na to, ze metro nawet nie wie gdzie znajduje sie stacja 'stare bielany'. zgodnie z planami umieszczonymi na wszystkich stacjach metra stacja przesunieta jest jakies 300-400 metrow w kierunku kabat;)
zgodnie z planami umieszczonymi na stacjach stacja ta znajduje sie na przedluzeniu ulicy 'podlesnej' a w rzeczywistocsi jest zlokalizowna przy 'al. zjednoczenia'. co ciekawe na stronach metra dane sa poprawne.
300-400 metrow to nie jest moze duzo. ale nie polecam polegania na planach umieszczonych w metrze niepelnosprawnym. a podobno tak sie o nich teraz dba...
stacja 'wawrzyszew' tez jest mylnie oznaczona.
tak to wygląda, że politycy zawsze biorą sobie zasługi za otwarcie, metra, autostrad itd ...
Bezczelność pani prezydent nie zna granic, więc równie dobrze może powiedzieć, ze 1 linia metra to jej zasługa i oczywiście generała.
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.