Ratusz wydał niemałe pieniądze na spot dla BBC, w którym Richard Berkeley, mieszkający w Warszawie prezes fundacji Nowa Orkiestra Kameralna zachwala "stolicę uniwersytecką, miasto wysokiej kultury". W reklamówce jest też o muzyce Fryderyka Chopina, którego obecność w Warszawie jest "wszędzie" i apetycie na wspaniałą muzykę. Są też obrazki z UW.
Portal gazeta.pl w tekście o opiniach zamieszczonych na stronie internetowej CNN po emisji serii programów o Polsce cytuje wypowiedź tego samego Richarda Berkeley.
Już taką nie do reklamówki:
"Kraj bez muzyki" i "Mit Chopina to tylko mit" kiedy przed chwilą chwaliło się w reklamówce Warszawę jako miasto wysokiej kultury z muzyką Chopina na czele? Czy tu nie ma sprzeczności?
Ratuszowy spot promocyjny:
Portal gazeta.pl w tekście o opiniach zamieszczonych na stronie internetowej CNN po emisji serii programów o Polsce cytuje wypowiedź tego samego Richarda Berkeley.
Już taką nie do reklamówki:
Kraj bez muzykiŹródło: Link do strony.
Zdarzają się też opinie negatywne. Zamieszkały w Polsce od 8 lat Richard Berkeley, który - jak pisze - prowadzi tam fundację muzyczną, krytykuje niską kulturę muzyczną w Polsce.
- Polska to pod wieloma względami kraj bez muzyki: nie ma muzyki w szkołach z wyjątkiem wyspecjalizowanych szkół muzycznych. Mit Chopina to tylko mit. Nieobecność sztuki w szkołach jest katastrofą dla polskiego społeczeństwa. Wąskie podejście do edukacji zubaża umysły inteligentnych i zdolnych ludzi - pisze internauta.
"Kraj bez muzyki" i "Mit Chopina to tylko mit" kiedy przed chwilą chwaliło się w reklamówce Warszawę jako miasto wysokiej kultury z muzyką Chopina na czele? Czy tu nie ma sprzeczności?
Ratuszowy spot promocyjny:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.