12 lis 2008

Ratusz odkrył YouTube.

Postanowiłem, że zareklamuję, bo Wydział Prasowy Ratusza nawet porządnie nie umie umieścić tej informacji na swoich stronach internetowych.

Oficjalny kanał Urzędu Miasta w serwisie YouTube to pl.youtube.com/user/urzadmiastawarszawa

Zapisałem sobie do oglądania. Jak na dzisiaj Ratusz umieścił spoty emitowane w BBC, które sam wrzuciłem na swoim skromnym kanale już miesiąc temu.

Czas na pierwsze przemówienie Pani Prezydent publikowane na YouTube.

Czekając na nie coś z przeszłości, czyli wcześniej nie publikowane na blogu w całości przemówienie w Gnieźnie:

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

trzepie mnie z obrzydzenia - na oblude Hanny Walz

Anonimowy pisze...

A co ze stroną gronkiewicz.pl? A z kontem na grono.pl? A strona "wolnawarszawa"? A "glosujbezmeldunku"? Jakie one nowoczesne te platfonsy, pełno ich w internecie.

pretm pisze...

Tylko ich zainteresowanie poszczególnymi inicjatywami takie krótkie:

Grono? Ostatnie logowanie 07/12/2006 13:10

Gronkiewicz.pl? Nie ma.

Wolna Warszawa? Oryginalnej strony nie ma. Teraz pod tą nazwą występuje jakieś środowisko anarchistyczne.

Głosuj bez meldunku? To zawsze będzie stały element działań Platformy przy każdych wyborach.

Anonimowy pisze...

Tego nie da się słuchać!

Anonimowy pisze...

> Anonimowy pisze...
> Tego nie da się słuchać!

Na trzeźwo - raczej nie :)

Anonimowy pisze...

Zrobiło mi się niedobrze, po wysłuchaniu tego bełkotu bez eł :|

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.