11 gru 2008

Bemowo - by promowało się w TVN Warszawa częściej.

Na dzisiejszych warszawskich stronach Faktu, Aleksandra Kuźniar w artykule "Lansuj się za swoje!" opisuję prawie dwumilionowy plan wydatków na promocję burmistrza dzielnicy Bemowo (Platforma Obywatelska) w budżecie na rok 2009.

Pisałem o tym temacie tydzień temu w notce Dzielnice w czasach kryzysu: By promowało się drożej.

Dorzucę jeszcze jedną ciekawostkę w temacie promocji dzielnicy Bemowo.

Kablówka podłączyła mi emisję testową stacji TVN Warszawa, więc z ciekawości oglądałem kilka programów archiwalnych.

Zaczyna się blok reklamowy (przypominam blok reklamowy w emisji testowej) i kto się promuje przydługim spotem? Dzielnica Bemowo z hasłem "Bemowo – tu żyje się lepiej":



Teraz już wiem, dlaczego Burmistrzowi potrzebny jest prawie dwu miliony budżet w roku 2009 na promocję uwzględniający produkcję filmów i spotów promocyjnych oraz ich emisję za prawie 150 tysięcy złotych.

Jak do tych reklam dorzuci się Katarzyna Ratajczyk, szefowa biura promocji ze swoim nieograniczonym budżetem na reklamowe bzdury (jak ta wakacyjna kampania reklamowa w TVN24 przed Szkłem Kontaktowym) oraz inne dzielnice, to wtedy TVN Warszawa będzie rentowna w dwie chwile a nie w dwa lata jak zakładają właściciele.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ciewawe jak ItI sie odwdzieczy za dofinansowanie swojego przedsiebiorstwa? Czyzby promocja przy wyborach prezydenckich?

Anonimowy pisze...

a jakże inaczej?! teraz to mam wrażenie, że celem tej telewizji jest drenaż kasy społeczności lokalnej!

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.