16 sty 2009

Kryzys kryzysem, ale Bemiś co miesiąc w skrzynce pocztowej ma być.

O wydatkach na promocję burmistrza Bemowa Jarosława Dąbrowskiego z Platformy Obywatelskiej według budżetu na rok 2009 pisałem w notce Dzielnice w czasach kryzysu: By promowało się drożej.

Znalazł się tam planowany wydatek na publikację miesięcznika "Bemowo News" za prawie pół miliona złotych. Będzie to w roku 2009 najdroższe wydawnictwo lokalne urzędów dzielnicowych.

Dlaczego tyle? Na przykład dlatego:
Zamówienie

Usługa comiesięcznego doręczania do oddawczych skrzynek pocztowych wszystkich mieszkańców i przedsiębiorców na terenie Dzielnicy Bemowo gazet Bemowo News.
Źródło: Link do strony.

Koszt? 128 tysięcy złotych za rok takiej usługi.

Fajnie mają na tym Bemowie. Burmistrz i Bemiś w skrzynce pocztowej co miesiąc. Że też burmistrz mojej dzielnicy nie zapewnia mi takiej rozrywki:

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bo ja wiem czy to tak fajnie, ja nie chcę, żeby mnie rozjechał jakiś "bemiś", nawalony palikotową żołądkową gorzką, nakoksowany POmorską amfą, albo napalony marychą Premier Sort. I jeszcze za to płacić...

Anonimowy pisze...

BE- miś uwielbia BALSAM POMORSKI :-)

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.