12 lut 2009

"Dobry kierunek" wydawnictwa Ratusz i spółka.

W grudniu Ratusz przygotował do wysłania prawie 800 tysięcy ulotek "Warszawa - dobry kierunek 2006-2010", które miały trafić do warszawskich skrzynek pocztowych. Na czterech kolorowych stronach Pani Prezydent chwali się swoimi osiągnięciami i wymienia najważniejsze zadania na kolejne lata (skan ulotki).

Ale ta ulotka to nic w porównaniu z broszurą na szesnaście stron, którą można dostać po odesłaniu do Ratusza "kuponu" z ulotki. Ładnie wydana, z dużą ilością informacji, no i zdjęcie Pani Prezydent na okładce. Widać, że w czasach trudnego pieniądza i oszczędności nie żałujemy miejskich środków na autopromocję.

Otrzymałem to wydawnictwo konspiracyjnie (za co dziękuję), więc zamieszczam poniżej skan dla zainteresowanych.

Jest kilka ciekawostek typowych dla Ratusza: Np. z broszurki można się dowiedzieć, że miasto obecnie finansuje modernizację obiektów sportowych Polonii. Ta modernizacja jest umieszczona w jednym zdaniu z modernizacją stadionu Legii. Faktycznie porównywalne inwestycje.

Mamy też rozbudowę monitoringu choć przecież przez dwa lata nie udało się rozstrzygnąć żadnego przetargu na nowe kamery monitoringu miejskiego.

I dużo o planach i kolejnych obietnicach. Każdy znajdzie coś dla siebie.















3 komentarze:

Anonimowy pisze...

A czy znany jest nakład? Koszt?

pretm pisze...

W Radzie Warszawy są dwie interpelacje dotyczące kosztów druku i dystrybucji. Jak pojawi się odpowiedź to wtedy opublikuję.

Anonimowy pisze...

Jak to było w starym studenckim dowcipie: kierunek dobry tylko zwrot przeciwny :)

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.