Temat parasoli z logo miasta "Zakochaj się w Warszawie" dla handlu ulicznego przewija się od grudnia 2007.
Dzisiejszy materiał w TVN Warszawa: Żółte parasole dla kupców: nietrafiony eksperyment urzędników.
Dla przypomnienia: W lutym 2008 wykonanie 1 000 parasoli reklamowych na potrzeby urzędu miasta kosztowało budżet ponad 117 tysięcy złotych. Większość leży w magazynie.
Autor pomysłu to wiceprezydent Andrzej Jakubiak.
Zignorowano doświadczenia Wrocławia, który eksperymentował bez sukcesu z podobnymi parasolami (szczegóły w tej notce ze stycznia 2008). Tam po dwóch latach pomysł zarzucono.
Ale wiadomo Andrzej Jakubiak wie lepiej, zawsze ma rację i nie musi się uczyć na cudzych błędach. Wystarczą mu własne.
Wcześniej w tym temacie:
Nielegalny handel uliczny? Sprzedać parasole i usankcjonować.
Parasole na horyzoncie.
Sagi z parasolami ciąg dalszy.
Krótki żywot parasola?
Dzisiejszy materiał w TVN Warszawa: Żółte parasole dla kupców: nietrafiony eksperyment urzędników.
Dla przypomnienia: W lutym 2008 wykonanie 1 000 parasoli reklamowych na potrzeby urzędu miasta kosztowało budżet ponad 117 tysięcy złotych. Większość leży w magazynie.
Autor pomysłu to wiceprezydent Andrzej Jakubiak.
Zignorowano doświadczenia Wrocławia, który eksperymentował bez sukcesu z podobnymi parasolami (szczegóły w tej notce ze stycznia 2008). Tam po dwóch latach pomysł zarzucono.
Ale wiadomo Andrzej Jakubiak wie lepiej, zawsze ma rację i nie musi się uczyć na cudzych błędach. Wystarczą mu własne.
Wcześniej w tym temacie:
Nielegalny handel uliczny? Sprzedać parasole i usankcjonować.
Parasole na horyzoncie.
Sagi z parasolami ciąg dalszy.
Krótki żywot parasola?
3 komentarze:
niech teraz płaci
Albo przynajmniej niech dostanie następną premię w parasolach.
Podoba mi się ten pomysł. Wypłata w parasolach :)
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.