11 cze 2009

Kryzys? Jaki kryzys?

Wczorajszy artykuł z dziennika Polska: Kryzys dopadł ratusz.

Jaki kryzys? Od początku roku, licząc według terminu składania dokumentów, Ratusz wraz z dzielnicami zorganizował ponad 300 postępowań rekrutacyjnych na stanowiska urzędnicze*.

W tym poszukując urzędników na takie stanowiska:

Stanowisko ds.organizacji i obsługi Zarządu Praga Południe

Naczelnik Wydziału Wizerunku w Biurze Promocji

Stanowisko ds. sportu i rekreacji na Pradze Północ

Dwa stanowiska urzędnicze w Wydziale Promocji i Komunikacji Społecznej dla Dzielnicy Białołęka

Stanowisko ds. obsługi sekretariatu Zarządu dzielnicy Ursus

Stanowisko ds. promocji i komunikacji społecznej na Pradze Północ

Stanowisko ds. promocji, komunikacji społecznej i kontaktów z mediami na Woli

Stanowisko ds. informacji i promocji wydarzeń kulturalnych w dzielnicy Włochy

Stanowisko ds. transportu rowerowego i komunikacji pieszej

Stanowisko ds. komunikacji nt. finansów w Biurze Promocji

Stanowisko ds. promocji i kontaktów z mediami w wydziale organizacyjnym dla dzielnicy Wawer.


Skoro są pieniądze na powiększanie armii urzędników to gdzie ten kryzys?

*Część mogła się zakończyć bez rozstrzygnięcia, więc nie jest to dokładna liczba nowych urzędników.

PS: Instrukcja dla weryfikacji: BIP->Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy->"Termin składania dokumentów od: 01/01/2009"->Szukaj oferty

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Skąd pewność, że wszystkie te stanowiska są nowe? Obsługa sekretariatu nagle się pojawiła, wcześniej sam pracował bez obsługi? Ile stanowisk w tym czasie? Ile osób odeszlo na emeryturę?

Pewnie wszystko by się zgadzało jakbyś pokazał jakaś prostą tabelkę jak się zwiększało zatrudnienie w ratuszu, ale z drugiej strony czy to by sie nie pokrywało ze wzrostem dochodów i wydatków ratusza?

Anonimowy pisze...

*ile stanowisk zlikwidowano w tym czasie

pretm pisze...

O wzrastającej liczbę urzędników pisałem już wielokrotnie przedstawiając dane z wykonania budżetów oraz projektów budżetu na rok 2009.

Uzupełnienie do poprzedniej notki. - "Funkcjonowanie Urzędu Miasta - Wynagrodzenia i pochodne" w kolejnych budżetach wraz z wypowiedziami sekretarza miasta o liczbie naborów w tej kadencji.


I po sprawie nagród za 58 milionów złotych? - Na przykładzie dzielnic porównanie stanu zatrudnienia na koniec roku 2006 i na koniec roku 2008.


Dzielnice w czasach kryzysu: więcej urzędników, więcej na funkcjonowanie urzędów. - przewidywana liczba urzędników w roku 2009 w dzielnicach.

Anonimowy pisze...

nie tylko w ratusz, w warszawskiej straży miejskiej też pion administracyjny rozpasał się o conajmniej kilkadziesiąt stanowisk.

pretm pisze...

W tej sprawie, czyli wzrostu liczby pracowników administracyjnych w SM jest interpelacja radnego Krajewskiego złożona prawie miesiąc temu.

Odpowiedzi jeszcze nie ma, gdy będzie opublikuję te dane.

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.