Co tam oszczędności w obszarze bezpieczeństwa, najważniejsze żeby Biuro Bezpieczeństwa dbało o swój wizerunek i dobrze prezentowało się w mediach.
Najnowszy nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze o nazwie "Stanowisko ds. kształtowania wizerunku biura i kontaktów z mediami" (link) w Biurze Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu m.st. Warszawy.
Główne zadania osoby zatrudnionej to między innymi:
Duży minus dla Pani Dyrektor Gawor.
Najnowszy nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze o nazwie "Stanowisko ds. kształtowania wizerunku biura i kontaktów z mediami" (link) w Biurze Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu m.st. Warszawy.
Główne zadania osoby zatrudnionej to między innymi:
- Planowanie komunikacji z mediami w zakresie zadań realizowanych przez Biuro dotyczących w szczególności bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz zarządzania kryzysowego w uzgodnieniu z rzecznikiem prasowym Urzędu m.st. Warszawy.
- Przygotowanie materiałów informacyjnych dla dziennikarzy, w tym udzielanie odpowiedzi na artykuły prasowe.
- Przygotowywanie i udział w konferencjach prasowych dotyczących zakresu działania biura.
- Opracowanie materiałów promocyjnych, wystąpień i prezentacji multimedialnych dotyczących zakresu działania biura.
- Opracowanie i prowadzenie internetowego serwisu informacyjnego Biura.
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie min. średnie
- minimum 3-letni staż pracy
Duży minus dla Pani Dyrektor Gawor.
6 komentarzy:
Czepiasz się pretm. Zwyczajna sprawa, jest jakiś pociotek, który skończył szkołę średnią i trzeba mu coś "załatwić", w rodzinie nikt nie zginie. Warto popatrzeć na nowego "fachowca", który pojawi się na tym świeżo wykreowanym stanowisku.
czepiasz sie bo nie zawyzaja kryteriow :P
Nie zawyżają bo pierwszy Anonimowy trafił w samo sedno :-))))))
"czepiasz sie bo nie zawyzaja kryteriow :P"
Jeżeli od kilku miesięcy ktoś opowiada w mediach jak teraz szuka się tylko specjalistów do pracy w Ratuszu o wysokich kwalifikacjach to takie wymagania minimalne są dziwne.
hmm a jakie wymagania minimalne stawia ustawa??
"Podstawowe wymagania, jakie spełniać musiał pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym określone zostały w art. 3 ustawy o pracownikach samorządowych. Są to: obywatelstwo polskie, kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, ukończony 18 rok Ŝycia, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku art. 3 ust. 1), co najmniej wykształcenie średnie, niekaralność za przestępstwo umyślne, nieposzlakowana opinia (art. 3 ust. 3)."
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.