7 wrz 2009

By uczynić betonowy świat piękniejszym. I promować.

Do czego to urzędnicy się nie podczepią. Nawet akcję promocyjną marki perfum (z drobnym udziałem miasta) trzeba zapowiedzieć na specjalnej konferencji prasowej z udziałem samego wiceprezydenta miasta.

Portal mediamikser.pl:
Firma Diparlux, dystrybutor kosmetyków, przeprowadzi w Warszawie specjalną akcję promocyjną marki Kenzo. W ramach projektu 11 i 12 września na stołecznym placu Zamkowym "zakwitnie" dywan jedwabnych maków. Kwiaty są symbolem marki Kenzo. Jak przekazała Eliza Zagańczyk, brand manager marki Kenzo w Diparluksie, akcja ma charakter wizerunkowy i w Polsce zostanie przeprowadzona po raz pierwszy. Przy jej realizacji Diparlux współpracuje z agencją Studio1. Autorem plakatu promującego event jest Piotr Ciupiński.
Źródło: Link do strony.

Wydział Prasowy Ratusza:
W piątek, 11 września, o godz. 11.00 (skwer Hoowera, filia Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny) odbędzie się konferencja prasowa nt. pola makowego Kenzo na pl. Zamkowym w Warszawie.

W konferencji udział wezmą: Włodzimierz Paszyński – wiceprezydent m.st. Warszawy, Olivier-Charles Degen – przedstawiciel Kenzo, Katarzyna Ratajczyk – dyrektor Biura Promocji Miasta.

Od 2000 roku marka Kenzo zdobi czerwonymi makami najsławniejsze miejsca świata (np. plac Czerwony w Moskwie, plac przy Centrum Pompidou w Paryżu, place w Wiedniu, Mediolanie, Monachium). Pola makowe „wyrastają” w centrum miast, aby wnieść w życie miejskie optymizm, uczynić betonowy świat piękniejszym. Pola makowe mają charakter artystycznych happeningów.

W piątek, 11 września, tej niezwykłej instalacji na pl. Zamkowym będzie towarzyszyła muzyka Chopina. O godz. 12.00, będzie można wysłuchać klasycznej wersji kompozycji F. Chopina w wykonaniu Julii Singalewicz, a o godz. 20.00, Andrzej Jagodziński Trio na jazzowo wykona Sonatę b-moll. Oba koncerty towarzyszą projektowi Warszawa Miastem Chopina w ramach obchodów 200.rocznicy urodzin kompozytora w 2010 r.
Akcja promocyjna marki perfum została zmieniona przez ratuszowych speców od instruowania mediów na artystyczny happening, który wnosi w życie miejskie optymizm. Cudne.

2 komentarze:

Stefan pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Stefan pisze...

Urocze :) Z punktu widzenia obywatela (bez podtekstów) to chyba dość neutralne wydarzenie... tak mi się przynajmniej wydaje. Firma robi tego typu imprezy już od paru lat z dość dużą intensywnością. Teraz kolej Warszawy. Firma chce się przebić. Ciekawe, że władze się w to zaangażowały, bo poza tym, że można sobie wziąć kwiatka, to dlaczego to jest ważne, to nie rozumiem. Widać nie mają nic lepszego do roboty :) Za to każde młode dziewczę zachwyci się wiceprezydentem. Nie mam powodu by zakładać, że to jest motyw zaangażowania i nie zakładam.

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.