Lipiec 2009. TVN Warszawa: Bez przedstawień i odblasków. Ratusz oszczędza na promocji, czyli o oszczędnościach na np. zakupie materiałów promocyjnych.
Październik 2009. Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg na materiały reklamowe.
W tym na:
- Pastylki odświeżające o smaku miętowym w białym opakowaniu z PP w kształcie karty kredytowej - 1000 sztuk.
- Piłka plażowa w „szronionym” kolorze - 500 sztuk.
- Pływający brelok z pianki o jajowatym kształcie - 500 sztuk.
- Słomiana mata plażowa, zwijana w pokrowiec w kształcie torby - 200 sztuk.
- Ołówek z nakładką w kształcie żaby - 500 sztuk.
- Wizytownik Materiał: skóra ekologiczna, metal, ozdobione białymi szwami. Z magnetycznym zapięcie i stalową płytką. - 250 sztuk.
- Pamięć USB w kształcie karty kredytowej z obrotowym wejściem USB - 100 sztuk.
- Czapka baseballowa z regulowanym paskiem na rzep - 500 sztuk.
- Plastikowe frisbee, śr. 23 cm - 500 sztuk.
Większość na potrzeby Warszawskich Linii Turystycznych. Uff jak dobrze, że już nie trzeba oszczędzać na gadżetach. Tak jak Ratusz pouczał dzielnice jeszcze trzy miesiące temu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.