Pod koniec lipca Ratusz zapowiedział dzielnicom, że mają poszukać oszczędności w wydatkach promocyjnych. I według budżetu na przyszły rok niektóre dzielnice zaplanowały wydać mniej pieniędzy na promocję. Brawo.
Jednak niektóre dzielnice np. Ursynów planują wydać więcej, co w efekcie spowodowało, że w porównaniu do budżetu na rok 2009, dzielnice jako całość planują zwiększyć wydatki na promocję.
Szczegółowe zestawienie przygotowane na podstawie projektu budżetu poniżej...
Jednak niektóre dzielnice np. Ursynów planują wydać więcej, co w efekcie spowodowało, że w porównaniu do budżetu na rok 2009, dzielnice jako całość planują zwiększyć wydatki na promocję.
Szczegółowe zestawienie przygotowane na podstawie projektu budżetu poniżej...
Na podstawie projektu budżetu miasta stołecznego Warszawy na rok 2010, oraz załączników budżetowych dla poszczególnych dzielnic, pozycja Działalność promocyjna i wspieranie rozwoju gospodarczego - Promocja miasta - program 1. Kwoty na rok 2009 według uchwały budżetowej z listopada 2008:
Ciekawie wygląda kwestia Ursynowa, gdzie zaplanowano wydać ponad milion 400 tysięcy złotych, czyli zwiększono planowane wydatki o ponad pół miliona złotych. Dla przykładu władze Ursynowa planują wydać prawie 400 tysięcy złotych na zakup gadżetów z logo dzielnicy, 20 tysięcy złotych na film promocyjny, oraz zwiększyć wydatki na wydawnictwa.
Załączniki dzielnicowe do projektu uchwały budżetowej na rok 2010 są dostępne na tej stronie.
Ciekawie wygląda kwestia Ursynowa, gdzie zaplanowano wydać ponad milion 400 tysięcy złotych, czyli zwiększono planowane wydatki o ponad pół miliona złotych. Dla przykładu władze Ursynowa planują wydać prawie 400 tysięcy złotych na zakup gadżetów z logo dzielnicy, 20 tysięcy złotych na film promocyjny, oraz zwiększyć wydatki na wydawnictwa.
Załączniki dzielnicowe do projektu uchwały budżetowej na rok 2010 są dostępne na tej stronie.
5 komentarzy:
HGW i jej przydupasom nie zostalo nic prócz nachalnego lansu zwanego promocją.Im gorsze dzielnice tym więcej ich burmistrzowie potrzebują lansu...;-)
W imieniu mieszkańców Bemowo serdecznie dziękuję wspaniałomyślnym władzom stolicy, że dzięki ich szczodrości nadal do mojej skrzynki na listy docierać będzie jedyny rzetelny i apolityczny periodyk - Bemowo News. Głęboko wierzę, że wzrosty na promocję na Ursynowie wynagrodzą mieszkańcom tej bratniej dzielnicy wysokie popracie dla PO w ostatnich wyborach i dzięki podobnemu tytułowi dowiedzą się o bohaterskich zmaganiach ursynowkich włodarzy (może hala sportowa na "1"?).
300% normy dla Prażan to natomiast bat na nieprzekonanych, niepokornych i głosujących przy urnach nie zawsze PO myśli po.
Rok wyborczy, trudno oszczędzać na promocji.
Wola---- szok....
"Wola---- szok..."
Na Woli jest nawet urzędnik, który zajmuje się rysowaniem strip'ów komiksowych do dzielnicowej gazetki.
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.