W nawiązaniu do notki Koszty promocji projektu Warszawa Chopina 2010, czyli o zestawieniu wydatków miasta na promocję Warszawy w roku Chopina na podstawie Księgi Zamówień Publicznych.
Tym razem kolejny pomysł Biura Promocji. MTV Networks Polska Sp. z o.o. otrzymało od Ratusza zamówienie na zadanie "Promocja Miasta Stołecznego Warszawy podczas imprezy VIVA COMET AWARDS 2010".
Miasto zapłaci 229 970,00 zł (źródło).
Tym razem kolejny pomysł Biura Promocji. MTV Networks Polska Sp. z o.o. otrzymało od Ratusza zamówienie na zadanie "Promocja Miasta Stołecznego Warszawy podczas imprezy VIVA COMET AWARDS 2010".
Miasto zapłaci 229 970,00 zł (źródło).
Strona internetowa VIVA COMET AWARDS 2010 jest opatrzona logiem "Warszawa Miasto Chopina". Jak specjaliści z Biura Promocji, od umieszczania cytatów z nekrologu Chopina na dziecięcych śpioszkach, wymyślili powiązanie Chopina z tą imprezą można przeczytać w Viva Comet z Warszawą i Chopinem.
5 komentarzy:
inna ciekawostka sportowa - http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/18C84BF9-9A7B-4238-9982-BC3C835FF050/722590/WPI_20102014_20100114_tekst_jednolity2.pdf
str 19. Ile stadion na Łazienkowskiej będzie kosztował
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/18C84BF9-9A7B-4238-9982-BC3C835FF050/722590/WPI_20102014_20100114_tekst_jednolity2.pdf
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres
/18C84BF9-9A7B-4238-9982-BC3C835FF050/
722590/WPI_20102014_20100114_tekst_jednolity2.pdf
451 280 347 zł
Dlaczego to Ciebie zaciekawiło?
Jakiego Chopena? Warszawa miasto Bufetowej! Hieny cmentarnej, ktora podczas nocnej wahty wyrywala krzyze powypadkowe. Wstyd warszawiacy - herlacy ze zlamanym kregoslupem - niepotrafiacy wywiezc przybledy na taczce.
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.