28 mar 2010

Własna dzielnicowa gazeta to za mało dla burmistrza Białołęki.

W temacie pomysłów burmistrzów na (auto)promocję.

Urząd dzielnicy Białołęka co miesiąc wydaje gazetkę "Czas Białołęki", która jest redagowana przez Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej. Można więc założyć, że Burmistrz Jacek Kaznowski (Platforma Obywatelska) ma wystarczająco dużo miejsca w dzielnicowym wydawnictwie na prezentowanie swoich osiągnięć.

Dlatego zdziwiłem się widząc w jednym z ostatnich numerów bezpłatnej gazety Echo Miasta reklamę wykupioną przez Białołękę, która jest... wywiadem z Panem Burmistrzem. Przeprowadzonym przez urzędniczkę w/w wydziału promocji.

Zamieszczam poniżej, może kogoś zainteresuje fakt, że Pan Burmistrz był jednym z pierwszych mieszkańców na Tarchominie:


Idą wybory, budżety promocyjne dzielnic czekają w pogotowiu.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Żenujące...

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.