17 lis 2010

Seweryn Blumsztajn: "To był niezwykle obfity i owocny okres".

"To był niezwykle obfity i owocny okres"

Tak Seweryn Blumsztajn podsumował cztery lata rządów Hanny Gronkiewicz-Waltz. Nie można się nie zgodzić z redaktorem naczelnym Gazety Stołecznej. Przynajmniej w jednym aspekcie.

Maj 2010. Zamówienie z wolnej ręki dla spółki Agora S.A: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej akcji rowerowego miesiąca Warszawy pt. Kręć Warszawo. 170 000,00 zł (Link)

Maj 2010. Zamówienie z wolnej ręki dla spółki Agora S.A: Przeprowadzenie wspólnej z Miastem Stołecznym kampanii promocyjnej pod nazwą Zrób to w Warszawie Europejskiej Stolicy Kultury 2016. 220 000,00 zł (Link)

Kwiecień 2010. Zamówienie z wolnej ręki dla spółki Agora S.A: Przeprowadzenie wspólnej z Miastem Stołecznym Warszawa kampanii promocyjnej dotyczącej organizacji I edycji Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego. 95 000,00 zł (Link)

Listopad 2009. Zamówienie z wolnej ręki dla spółki Agora S.A: Przeprowadzenie konkursu pn: Wykreuj Warszawę, który będzie propagował ideę Europejskiej Stolicy Kultury wśród mieszkańców Warszawy i promował kandydaturę m.st. Warszawy do uzyskania tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r. 340 000,00 zł (Link)

Kwiecień 2009. Przetarg nieograniczony. Publikacja ogłoszeń prasowych dla Urzędu m.st. Warszawy w latach 2009 do 2011. Część II. Oferent wybrany AGORA Spółka Akcyjna. Wartość wybranej oferty: 2 172 000,00 zł (Link)

Styczeń 2009. Zamówienie z wolnej ręki dla spółki Agora S.A.: Publikacja ogłoszeń ramowych i nekrologów w prasie codziennej o zasięgu stołecznym w I kwartale 2009 r. 300 000,00 zł (Link)

Październik 2008. Zamówienie z wolnej ręki dla spółki Agora S.A. Przygotowanie i realizacja programu widowiska plenerowego ŚWIĘTO WARSZAWSKIEGO METRA 182 500,00 zł (Link)

Maj 2008. Przetarg nieograniczony. Strona informacyjna EKO-Warszawa w bezpłatnej gazecie poświęcona ochronie środowiska na terenie m.st. Warszawy. Liczba ofert: 1 Oferent wybrany AGORA Spółka Akcyjna. Wartość wybranej oferty: 145 485,00 zł (Link)

Żadna gazeta nie była tak obficie doceniona współpracą z Ratuszem. Czy ktoś inny dostałby zamówienie na organizację imprezy z okazji zakończenia budowy pierwszej linii metra, czy na konkurs, w którym wybrano projekt, którego nikt nie zamierza realizować?

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

No O.K, ale co źle te wydarzenia Agora S.A organizowała? Za drogo? Czy o co chodzi, bo samo to że jakaś firma coś organizuje nic nikomu nie mówi i mi szczerze powiedziawszy też. Jako że jest to jak sama nazwa wskazuje Gazeta Stołeczna, jedyna taka gazeta o dużym zasięgu, to chyba uzasadnionym wydaje się fakt iż to właśnie to wydawnictwo organizowało wydarzenia związane z naszym miastem. Pal licho, może się mylę...

pretm pisze...

Jeżeli pomysł na akcję jest miasta to chodzi o to, że z kilku gazet wybiera się tylko jedną, bez organizowania np. przetargu.

Anonimowy pisze...

Szalom

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.