Pomimo zatrudniania co najmniej kilku (kiedyś mówiono nawet, że kilkunastu) osób w Biurze Prasowym, wystarczyła zapowiedź odejścia Tomasza Andryszczyka i Marcina Ochmańskiego, a dzielni urzędnicy Pani Prezydent Hanny Gronkiewicz-Waltz już zaczęli poszukiwania kandydatów na "Stanowisko ds. kontaktów z mediami".
Biorąc pod uwagę to jak Tomasz Andryszczyk ustawił sobie lokalne media przez 4 lata, trudno zrozumieć, po co w Biurze Prasowym więcej niż jedna osoba. Tu niepotrzebny jest Tomasz Arabski, niektórzy dziennikarze sami wiedzą jakich pytań nie należy zadawać.
Czym ma się zajmować nowy urzędnik?
Biorąc pod uwagę to jak Tomasz Andryszczyk ustawił sobie lokalne media przez 4 lata, trudno zrozumieć, po co w Biurze Prasowym więcej niż jedna osoba. Tu niepotrzebny jest Tomasz Arabski, niektórzy dziennikarze sami wiedzą jakich pytań nie należy zadawać.
Czym ma się zajmować nowy urzędnik?
- Przygotowywanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy.
- Przygotowywanie konferencji prasowych Prezydenta Miasta, członków Zespołu Koordynującego oraz Biur Urzędu Miasta.
- Prowadzenie wsparcia w obsłudze medialnej przy organizacji akcji społecznych i uroczystości państwowych w ramach zadań realizowanych przez Urząd Miasta.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura i jego zastępców.
Ponieważ przykład idzie z góry to i w Ursusie nie mogli być gorsi i też niedawno zorganizowano procedurę rekrutacyjną na "Stanowisko ds. kontaktów z mediami". Urzędnik będzie się zajmował:
- utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami i współpraca z Rzecznikiem m. st. Warszawy oraz Biurem Promocji i Centrum Komunikacji Społecznej m. st. Warszawy
- przekazywanie środkom masowego przekazu informacji o pracach Zarządu Dzielnicy i Rady Dzielnicy
- organizowanie konferencji prasowych i wywiadów oraz ich autoryzacja
- przygotowywanie sprostowań i odpowiedzi do środków masowego przekazu
- prowadzenie czatu i forum internetowego dzielnicy
- przygotowywanie materiałów okolicznościowych i informacji dla mediów
- współpraca w redagowaniu „Dziennika Ursusa”
- współpraca w zakresie uzgodnionych działań dotyczących promocji i przygotowywania materiałów promocyjnych
Wielu rzeczy może w tym mieście brakować (szczególnie w okresie problemów budżetowych), ale urzędników od pozytywnego przekazu nigdy nie może nam zabraknąć. Nigdy!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.