Dlatego też zachęcam do zapoznania się z obietnicami wyborczymi nowej władzy, bo jest z czego rozliczać.
Jeżeli któreś podobają się szczególnie proszę o komentarz.
Dziś Bielany. Kolejne będą publikowane wkrótce.
Dokończenie budowy bielańskiego odcinka metra wraz z inwestycjami towarzyszącymi.
- Wsparcie dla budowy mostu północnego, wraz z trasą, która włączy go w układ komunikacyjny miasta.
- Dobudowa drugiej nitki ul. Kasprowicza wraz z brakującym fragmentem alei Reymonta.
- Budowa drugiego pasa ul. Broniewskiego, wraz z nowym rozwiązaniem skrzyżowania z ulicą Wólczyńską.
- Poprawa nawierzchni i plan remontów lokalnych ulic. Utrzymanie wysokiego poziomu oświaty na Bielanach.
- Modernizacja istniejących budynków oraz boisk szkolnych.
- Co najmniej jedna nowa hala sportowa i jeden basen przyszkolny w ciągu kadencji, na wzór obiektu istniejącego przy ul. Conrada.
- Rozszerzenie oferty Bielańskiego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej. Utworzenie ogólnodostępnych terenów rekreacyjno-sportowych na terenie KS "Hutnik".
- Zachowanie unikatowego charakteru Lasu Bielańskiego.
- Ograniczanie powstawania uciążliwych zakładów przemysłowych degradujących okoliczne tereny zielone.
- Zakończenie budowy kanalizacji w osiedlu Młociny.
4 komentarze:
Co do ul. Kasprowicza kopią strasznie we wszystkie strony i wygląda, że rzeczywiście, aż do Huty bedzie miała ona po dwa pasy w każdą stronę. Jak skończą - doniosę.
"Zachowanie unikatowego charakteru Lasu Bielańskiego." - Zobaczymy co na Dewajtis wykombinują, mają zamiar połączyć Bielany z wisłostradą przez las (o kościół zachaczając :| )
http://www.zm.org.pl/?t=las_bielanski
Co do mostu północnego: narazie nie ma żadnych śladów jakoby coś w tej sprawie się ruszyło, mało tego, zamknięte zostaną w najbliższym czasie najważniejsze przeprawy na Pragę, przy czym proszę zauważyć jak wyglądają zjazdy na Pragę z wisłostrady od godziny 15 do późnego wieczora, lepiej w tej sprawie nie zanosi się być, a co gorsza z dnia na dzień pojazdów przybywa.
"Co do ul. Kasprowicza kopią strasznie we wszystkie strony i wygląda, że rzeczywiście, aż do Huty bedzie miała ona po dwa pasy w każdą stronę. Jak skończą - doniosę"
tylko dlaczego na pasie rozdzielającym jezdnie nie stworzono miejsc parkingowych? starczyło by miejsca i na spacer i na parkowanie. Nikt nie pomyślał? chyba jednak zamysłem było aby takie miejsca nie powstały. Będzie kolejna sposobność ograbienia zmotoryzowanych mieszkańców przy ulicy Kasprowicza. Poczekajmy na kolejne znaki zakaz zatrzymywania z tabliczką holowanie za parkowanie na chodnikach. Gratuluję dalekowzroczności!!! Marccell
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.