25 wrz 2007

Odłamkiem w blog BW.

Mogłem się tego spodziewać. Dziękuję Panu Rzecznikowi za sugestię w Wyborczej, że jestem powiązanym z PiSem "anonimem". Co do anonimowości, tak to prawda, ale sugestia, że teksty powstają w korelacji z działaniami partii politycznej to jednak przesada.

Mam tylko nadzieję, że nie chodzi o odegranie się za wytknięcie nieścisłości w ostatniej informacji prasowej, o którą pytałem Pana Rzecznika w mailu w zeszłym tygodniu.

Jutrzejsza Wyborcza:
Trzeci zarzut to 78 tys. zł, które ratusz zapłacił prywatnej kancelarii za obsługę procesów o ważność mandatu Hanny Gronkiewicz-Waltz. - Gdyby pani prezydent dotrzymała obowiązujących terminów złożenia oświadczeń majątkowych, nie byłoby potrzeby interpretowania przepisów na jej korzyść. Czy jej nierzetelność będzie zawsze obciążeniem miejskiego budżetu? - pytali retorycznie politycy PiS.

Ratusz był przygotowany do odparcia ataków. Jak mówi rzecznik prezydent Warszawy Tomasz Andryszczyk, o te sprawy pytał już anonimowy warszawiak, który z reguły swoje kwestie i odpowiedzi ratusza zamieszcza na krytykującej prezydent Warszawy stronie internetowej Bufetowa Watch. - I tak się składa, że pytania tego anonima są często zbieżne z treścią konferencji PiS lub interpelacjami radnych tej partii - dziwi się Andryszczyk.
Źródło: Jan Fusiecki, Kto ma luksusy, a kto fuchy, czyli jeden dzień kampanii wyborczej, Gazeta Wyborcza Stołeczna, link do strony.

Większość argumentów Ratusza już przedstawiłem w notce poniżej plus wskazałem pytania, na które HGW i jej współpracownicy nie odpowiadają.

W tym tekście jest kilka rzeczy, które należałoby skomentować np. Pani Prezydent śmiejąca się z tego, że Wojewoda wykorzystywał w dużym stopniu własnych prawników a nie zewnętrzną kancelarię (i z tym podejściem nowa ekipa dziwi się, że w przeciągu tych kilku miesięcy poodchodziła część prawników z Biura Prawnego, o czym pisała Rzeczpospolita), ale w kontekście zarzutu to nie ma większego sensu.

Timeout.

PS. Dzięki jednemu zdaniu w Wyborczej otrzymałem dzisiaj taką miłą wiadomość:

"Witaj chory z nienawiści palancie z PiSuaru. Żywisz się moczem z tego PiSuaru więc czuć Cię amoniakiem. Niedługo będzie Cię czuć gównem lub trupem.
Pozdrów swoich pisuarowych mocodawców, poleć im aby się pakowali. Franek Kimono"


Pan (Krzysztof), który tą wiadomość wysłał powinien przemyśleć wysyłanie pogróżek z adresu mailowego, którego używa do publikowania ogłoszeń wraz z numerem telefonu domowego. Na szczęście nie upadłem na głowę i nie będę dzwonił do niego po nocy, aby dopytywać o co mu chodzi.

59 komentarzy:

Jaform pisze...

A ja cie od dawna podejrzewałem Jarosławie że się podajesz za pretma tylko po to żeby krytykować panią prezydent! Nieładnie :P

Anonimowy pisze...

Lepiej uważaj na "znajomego od śrub w samochodach, od tych odkręconych".

Anonimowy pisze...

OT. Czytałeś już w dzisiejszym ŻW, jak PiS wykorzystał bezczynność władz miasta w/s miejsca na targowisko dla kupców ze stadionu?

pretm pisze...

Widziałem wczoraj konferencję prasową z minister Jakubiak, ale ŻW jeszcze nie czytałem. Później to nadrobię, dzięki za sygnał.
Na razie przeszła mi ochota na czytanie.

Anonimowy pisze...

I tak się składa, że pytania tego anonima są często zbieżne z treścią konferencji PiS lub interpelacjami radnych tej partii
O większości blogów można tak napisać. Mi zdarza sie to, dość często. ;-)

pretm pisze...

Dzięki jednemu zdaniu w Wyborczej dzisiaj mailem dostałem taką uroczą wiadomość:

"Witaj chory z nienawiści palancie z PiSuaru. Żywisz się moczem z tego PiSuaru więc czuć Cię amoniakiem.
Niedługo będzie Cię czuć gównem lub trupem.
Pozdrów swoich pisuarowych mocodawców, poleć im aby się pakowali. Franek Kimono"

Anonimowy pisze...

Napisał do Ciebie King Brus Li Karate Miszcz. Ja byłbym dumny >:) Zawsze marzyłem żeby do mnie napisał ktoś sławny.

Poważnie mówiąc - zastanawia mnie toczący się jad i nietolerancja na inność ze strony neoliberalnych POstemPOwcuff i tzw. Salonu. Coś w stylu "wprowadzamy turbotolerancję na wszystko co się rusza i na drzewo nie ucieka, a jej oponentuff traktujemy gorącą smołą, rozpalonym żelazem i torturami".

btw - to musi być ktoś po 30-tce bo młode pokolenie nie wie co to za zacna postać w szoł-biznesie.

pretm pisze...

"nietolerancja na inność ze strony neoliberalnych POstemPOwcuff "

Oni nietolerancyjni?! Jakby tylko to słyszeli to byś tolerancyjnie dostał po głowie.

Anonimowy pisze...

@Pretm, to sa juz grozby karalne, ewidetnie groza Ci smiercia, zachowaj maila, sprawdz we wlasciwosciach IP adresata i formalnie zloz skarge na policje, serwer z ktorego zostal wyslany mail musi podac dane uzytkownika potem juz tylko provider i adres domowy...nie cackaj sie tylko to zglos, ja bym sprawe rozdmuchal tak, zeby bylo glosno w calym necie. Nie ignoruj tego tylko to zglos!

pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Wiadomość z pogróżkami jest typowa dla czytelnika GW i wyborcy PO albo SLD, no i ten charakterystyczny język michnikowo-rywinowy. Ja bym tego tak nie zostawił, zwłaszcza teraz. Gangsterzy ze środowisk "lewicowo-liberalnych" zaczynają grozić śmiercią, może jednak należy zaprosić tych obserwatorów OBWE? I wydrukować dla nich takie wiadomości? Na forum GW znajdzie się tego więcej.

Jaform pisze...

heh a jak będzie adres Hani? kurczę ja dawno nie dostałem żadnych pogróżek (zdarzały się po komentarzach na wp.pl) ale nigdy nie podałem na policję... pretm uważaj bo pozwą cię o nietolerancyjność dla osób grożących utratą zdrowia lub życia...

ps: jak dostajesz takie wiadomości słodkie to znaczy że zaczynasz trafiać blogiem w sedno problemu: w kretynów!

Anonimowy pisze...

cóż, właściwie to nie byłoby nic złego. Przynajmniej jedna osoba mniej do głosowana..:/

Anonimowy pisze...

Zapraszam Panią Prezydent na przystanek autobusowy Al. Jerozolimskie, koło Dworca Centralnego. Cudowne zapachy w centrum stolicy, polecam - a może da się zmienić intensywność.
Powinno być to miejsce obowiązkowego pobytu urzędników PKP,UM i wszystkich polityków jak również delegacji z UE

Aksta pisze...

Czy to Pan był dzisiaj (26.09) o 19.25 w TVN??? Jestem miło zaskoczona.

pretm pisze...

"w TVN???"

Nie

Anonimowy pisze...

Komentarze wskazują na towarzystwo wzajemnej adoracji. Mogę się dołączyć? Chciałbym pochwalić Lecha Kaczynskiego, naszego byłego Prezydenta Warszawy. Był tak wspaniały a to Muzeum doprawdy piękne. Był bardzo uczciwy, że udało mu się w sojej przenikliwości nie dopuścić do realizacji żadnej inwestycji w W-wie, naprawdę jestem dumny. Dumny też jestem, że za czasów Pana Lecha udało się po 3 latach wybudować wiadukt przy Galerii Mokotów. To było fantastyczne osiągnięcie, bo teraz buduje się podobne wiadukty, w 3 miesiące (np. przy Puławskiej) ale to tylko dlatego, że odcinek ten jest już poza granicami W-wy. Teraz kończy się inwestycje np. miesiąc przed czasem np. Aleje Jerozolimskie, czy w przypadku remontu Puławskiej na odcinku do Dworca Południowego.
Oczywiście za Lecha to nie miało miejsca, napewno przez Układ.

pretm pisze...

"19.25 w TVN???"

Nie oglądałem Faktów, ale zapewne chodzi o ten blog:
link

Wydawało mi się, że był nieaktywny, ale widocznie po 5 miesiącach wrócił.

Anonimowy pisze...

No, biorąc pod uwagę ze uśmiechnięty Kazio i Lech, the President wykorzystali od momentu wejścia do Unii 30 milionów Euro, a ta beznadziejna HGW 120 przez rok to oczywiście należą się wyrazy szacunku Lechowi. Przynajmniej Unia oszczędziła. Dobra robota chłopaki! Tak trzymać. Niech nic się w W-wie nie busuje, bo i po co. I tak nie będzie was stać na porządny samochód. Np. taki jak mój - Porsche 911.

Anonimowy pisze...

Powoli zaczynam wierzyć w to, że nie tylko demokracja ale i wolność słowa są w Polsce zagrożone. Spróbuj tylko pisnąć coś o tym że nie jesteś wrogiem PiS albo co gorsza ich zwolennikiem to musisz się liczyć z totalnym atakiem.
A tak na marginesie to TVN wyświadczył Ci chyba (zupełnie niechcący) przysługę.

pretm pisze...

Proponuje, żeby wszyscy ci, którzy przyszli tu po raz pierwszy (po materiale, którego ja nie widziałem) i chcieliby wylać swoje żale nad prezydenturą LK, udali się pod adres, który im pokazano w TV i tam zgłaszali pretensje.

pretm pisze...

"to TVN wyświadczył Ci chyba (zupełnie niechcący) przysługę"

Nadal do końca nie wiem o co chodzi. Ale widocznie wiele osób trafia teraz tutaj szukając kogoś innego.

Anonimowy pisze...

Faktycznie, no tak, wy nie jesteście zwolennikami PIS. Tak po prostu, dla zabawy i z braku innych zajęć dopier....cie HGW. A to zupełnie co innego. Szacuneczek więc.
Może tak samemu by się do jakiejś robótki wziąć? Nie, to chyba nie jest tak zadowalające jak śledzić czyjeś potknięcia.
Pozdrawiam i obiecuję nigdy tu więcej nie wejść. Flustartom mówimy nie.

pretm pisze...

"Pozdrawiam i obiecuję nigdy tu więcej nie wejść."

No to przynajmniej jeden problem z głowy ;)

Anonimowy pisze...

hahha oglądałem te FAKTY na TVN :) a swoją drogą porównywanie budżetu Lecha Kaczyńskiego a budżetu Hanny Gronkiewicz Waltz trzeba nie mieć pojęcia o % i krótką pamięć ile miał do dyspozycji Lech Kaczyński a ile ma Obecna Pani prezydent :) ale przecież takich rzeczy na zebraniach LiD i PO nie mówią bo i po co? :P

Anonimowy pisze...

Problem z głowy = koniec z innymi opiniami niż swoje własne. No naprawdę rewelacja.

pretm pisze...

"No naprawdę rewelacja."

Jeżeli ktoś odwiedził ten blog pierwszy raz, przeczytał jeden post (a jest ich ponad 600) i zaczyna od "Flustartom mówimy nie" to sorry, ale płakać po nim nie będę.

Ci co odwiedzają BW regularnie wiedzą, że opinie krytyczne pod względem tekstów nie są ignorowane i zawsze na nie odpowiadam. Plus nie kasuje komentarzy, choć i takie jak ten mail się zdarzały.

Anonimowy pisze...

Fakt, moja wina że nie zweryfikowałem tekstu komentarza ze zbyt wielką sumiennością i stąd wkradł się błąd. Zreszą rzadko piszę i czytam po polsku więc ma to bez wątpienia wpływ, do czego się przyznaję. Niemniej jednak:
Frustratom mówimy nie.
Czepianie się literówek jest moim zdaniem oznaką braku kultury i argumentów. Tak więc serdecznie pozdrawiam i życzę dużych sukcesów na polu wzajemnej adoracji i ślepoty na poglądy innych...

pretm pisze...

Nie o literówkę chodziło tylko o tekst.

Anonimowy pisze...

A gdzie komentarz do tekstu bo nie zauważyłem. Czyż nie jest ozanką frustracji wypisywanie niestworzonych rzeczy na temat nieudolności HGW, która jeżeli o image też średnio mnie pociąga, ale w porównaniu z poprzednikami coś dokonała, a właściwie nie coś, ale wiele. Po co taki blog?

Jaform pisze...

Anonimowy tak delikatnie przeczytaj chociaż 15% tych postów. Co 10 to skandal wychodzący od "nasej hani". Każda jej wypowiedź opluwa PiS. Nawet TVN przepluła i ją odcięli w Gnieźnie. Jeśli przeczytasz te 15% postów to MOŻE zrozumiesz że na prezydenta się kobieta nie nadaje. A jeśli to co przeczytasz cie nie przekona to tak jak mówiłeś: wyjdź i nie wracaj. PiSowcy są jaśnie oświeceni? No to POLiDy są ciemno przyciemnione... I proponuję podpisuj się pod komentarzami (bo na 200% odpowiesz), pokaż że się nie boisz swoich poglądów (tak jak większość osób tutaj)i powiedz ładnie jak się nazywasz...

Anonimowy pisze...

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,4524496.html

Tutaj też kłamią. Tzn. Gazeta wymyśliła sobie.

Jaform pisze...

Zreszą rzadko piszę i czytam po polsku

I postanowiłeś sie poświęcić emigrancie?? Szorujesz kibelki w Irlandii? Ziemniaczki obierasz w jakiejś niemieckiej restauracji? Widzę obieżyświat, niejedno widział, niejedno słyszał. I mało pisze i czyta po polsku...

Jest też druga możliwość: kolega po prostu zaczął 1 klasę podstawówki i dopiero zaczyna czytać i pisać... Skłaniam się ku drugiej możliwości

pretm pisze...

"niestworzonych rzeczy"

A ile udało ci się przeczytać? Wszystkie 600 i uznałeś, że są tam niestworzone rzeczy?

Anonimowy pisze...

Do jaform. Przepraszam wyedukuj mnie czy jaform to jest imię czy nazwisko? Nie słyszałem o takim imieniu w Polsce to chyba wskazuje, że to nazwisko. Ja nie mam problemu z ujawnienieniem swojej tożsamości, ale nie chcę być w tym odosobniony.
Odnośnie poniższego tekstu:
I proponuję podpisuj się pod komentarzami (bo na 200% odpowiesz), pokaż że się nie boisz swoich poglądów (tak jak większość osób tutaj)i powiedz ładnie jak się nazywasz...
co oznacza na 200% odpowiesz? Czy to jakaś groźba, związana z tym że nie zgadzam się z grupą wzajemnej adoracji???

Anonimowy pisze...

Kibelki w Irlandii? Ziemniaki? To jest poziom. Otóż nie. Pracuję w Polsce i placę tu ogromne podatki. I nigdy nie poznałem nikogo kto głosowałby na PIS więc z ciekawości wchodzę na takie fora. I mi się podoba. Buractwo w całej okazałości.

pretm pisze...

@jafrom
Spokojnie, spokojnie. Najlepiej jest policzyć do 10 ;)

@anonimowy

"Buractwo w całej okazałości."

Coś najwyraźniej się Tobie pomyliło. To nie jest forum onetu. Piszesz poza tematem (link do artykułu gazety), obraziłeś mnie pisząc per frustraci i również tych, którzy czytają ten blog regularnie a nie przeczytałeś choć jednego tekstu.

Jaform pisze...

Witold Izgarszew, adres też chcesz?

Anonimowy pisze...

Przeczytałem sporo tekstów i co z tego? Nie zmienia to faktu, że poziom agresji jest tutaj wysoki, jeżeli nie bijesz brawa. Ja wiem jedno. Jestem warszawiakiem od wielu pokoleń i PIS , który tutaj rządził przez chwilę nic dobrego nie zrobił. HGW natomiast robi dużo i dobrze. Każdy ma potknięcia mniejsze i większe, ale kierunek jest ok. Nic na to nie poradzę. A że korki, ja też w nich stoję. A że prawnik kosztował 80k PLN

fumfel pisze...

DObra dajcie ignora Panowie dla Anonima. Jest to albo komuch albo wariat. Jezeli podoba mu sie ze za jego "ogronme" podatki Hania kupuje samochody slbo płąci dla prywatnej kancelarii prawniczej to jego sprawa. Zresztą tak jak napisał Pretm - jak bys przeczytał głupcze chociaż 15% tego bloga to bys zdanie zmienił. Narazie wierzysz we wszystko co Ci pod nos podstawia Gazeta Wyborcza albo Neesweek. Trwaj dalej w głupocie i niewiedzy.

pretm pisze...

"Przeczytałem sporo tekstów i co z tego? Nie zmienia to faktu, że poziom agresji jest tutaj wysoki, jeżeli nie bijesz brawa."

Ktoś kto zaczyna od "Frustratom mówimy nie" i "Buractwo w całej okazałości." skarży się na poziom agresji?

Co do korków. Widocznie nie przeczytałeś dokładnie bo wtedy znałbyś moje zdanie na temat remontów.

"nic dobrego nie zrobił"

Przytoczyłem kilka razy działania podjęte w poprzedniej kadencji i moim zdaniem udało się w określonych obszarach dużo osiągnąć. Jeżeli uważasz inaczej to OK, masz takie prawo, ale proponuje nie narzucać innym swojego zdania.

Dyskusja zaczyna być bezprzedmiotowa, kiedy jesteśmy na poziomie "HGW robi dużo i dobrze", więc proponuje się zgodzić, że się nie zgadzamy i tyle.

Anonimowy pisze...

Dokładnie tak. Ignorujcie mnie. Bawcie się dalej w swoim towarzystwie. Pa pa

Anonimowy pisze...

Teraz już wiem - pozostaje już tylko płakać jak czyta się te komentarze. Ktoś naprawdę wkłada dużo energii i pracy (np. wysyłanie pism do urzędu) w prowadzenie takiego bloga, a ktoś kto sobie wchodzi na niego od tak, obraża właściciela tej strony bo mu tak jest najłatwiej. Jestem młoda i jakoś jeszcze nie specjalnie wykształciłam swoje polityczne poglądy. Na tego bloga wchodzę już od jakiegoś dłuższego czasu i staram się go czytać regularnie. Nawet jeżeli nie czytałabym go, to i bez tego nie uważałabym HGW za dobrego prezydenta Warszawy. Rozumiem można mieć słabszy dzień i jakoś niekorzystnie wypaść w wywiadzie czy czegoś nie zrozumieć, ale jej to się zdarza bardzo często, tak samo jest ze spełnianiem wyborczych obietnic. Mam pytanie czy jest jakiś blog, który śledzi rządy PiSu np. pod względem realizacji programu wyborczego, chętnie bym taki blog poczytała. A ten anonim zachowuje się tak jak HGW w "Co z tą Polską" i kto tu jest chory z nienawiści...

pretm pisze...

@malina

Dziękuję za komentarz, bo już przez chwilę zwątpiłem.

Jaform pisze...

Ano właśnie, Anonimie, wiem że to przeczytasz, odnieś się do realizacji programu wyborczego Hanny Gronkiewicz Waltz. Jak ładnie poprosisz Pretma to może ci udostępni bo nadal strona "domowa" bufetowej jest "Under Construction". Kolejny POkręcony który nie dość że ma klapki na oczach to jeszcze brak wzroku nadrabia dużą wyobraźnią. Może i remonty to dobra sprawa... ALE WSZYSTKIE NA RAZ?! WE WRZEŚNIU?!?!

Anonimowy pisze...

Ja cały czas czekam na ten wodolot na Wiśle ;-)

pretm pisze...

"Ja cały czas czekam na ten wodolot na Wiśle ;-)"

Im bliżej zbliżamy się do rocznicy wyboru Pani Prezydent to zaczynam się zastanawiać nad listą rzeczy z programu o których stopień realizacji (lub przynajmniej stopień przygotowań) będę.
O wodolocie nie zapomnę, choć obstawiam, że zainteresują Ciebie również poważniejsze obietnice np. nowe linie tramwajowej obiecane w programie.

Anonimowy pisze...

=> malina - żeby dowiedzieć się, co sensownego zrobił rząd PiSowski, wchodzę na blog http://maryla.salon24.pl. Jest niewątpliwie stronniczy w części komentatorskiej, ale też autorka nie ukrywa swoich poglądów. Przede wszystkim jednak zawiera masę informacji i odnośników do wiadomości, przede wszystkim gospodarczych, które umykają, o ile nie śledzi się prasy i innych mediów bardzo uważnie.

Niestety, nie trafiłam dotąd na żaden blog, który śledziłby wszelkie działania rządu PiSu w sposób równie rzeczowy i merytoryczny jak Bufetowa Watch.

Anonimowy pisze...

Drogi pretm-ie, nie Ty jeden dostajesz takie "kwiatki" :-)))
Popatrz co ja dostałem (pisownia oryginalna):"chuju jebany,dzisiaj kiedy juz wiem kim jestescie,wy kurwy,jedno mi przychodzi do glowy-zajebac takiej kurwie jak ty w ryj tak zebys sie nie podniosl. Dzieki kurwom pierzastym ,iwalidom jebanym bez nog-typu gosiewski i zjebanym wiesniakom jak Lepiej , wiem co to nienawisc i potrafie zrozumiec skrajne wypadki mordow politycznych,wojny bratobojcze itp.zboczenia.Chuju jebany z pis-dy wyciagniety,chetnie poderznal bym ci gardlo.co ty na to gnido?"
Pozdrawiam :-)))

Anonimowy pisze...

Analogicznego blogu patrzącego na ręce rządom PiSu nie znajdziesz, bo lewactwo i cieniasy z tzw. opozycji potrafią tylko drzeć się "Nigdy z PiSem!" i "Odsunąć PiS od władzy!"
Kto by to czytał, gdyby codzienne wpisy ograniczały się tylko do tych dwóch wrzasków. Tak jak sobie wypisali na plakatach: agresja i oszczerstwa:)

pretm pisze...

@okowita

Smutne.

Anonimowy pisze...

Pretm-ja bym zgłosił na policję te groźby. To przecież nic nie kosztuje a jasno nakreśli granicę jaki numer przejdzie z Tobą.Jeśli popuścisz-przegrasz.POpowcy czy inni LiDowcy są jak rozkapryszone źle wychowane gówniarze.Jeżeli zobaczą, że jesteś ponad tym i nie reagujesz to będą myśleć,że jesteś słaby.Zresztą co mam Ci gadać o sprawach oczywistych-sam dojdziesz do takiego samego wniosku. Inna sprawa to anonimowość której pozbędziesz się w jakiejś części. Pozdrawiam trzymaj się i kibicuję.

kataryna pisze...

Czy można się dziwić jak się czyta te maile, które dostał Pretm i Okowita, że ludzie się nie chcą ujawniać z imienia i nazwiska? Jakie są gwarancje, że ktoś kto potrafi tak nabluzgać bez powodu gdy będzie znał imię i nazwisko nie zechce przejść do rękoczynów?

pretm pisze...

@kataryna
I dlatego ci współczuje jak czytam te artykuliki w Dzienniku.

A jak się takie historie mogą skończyć to najlepszy przykład o jakim czytałem był w UK:

Blog Rachel from north Link

I artykuł w Daily Mail:

Cyber-stalker left me living in terror, says victim of 7/7

Ku przestrodze.

Anonimowy pisze...

Może macie rację,olać ich.W każdym bądz razie e-ślad pozostał,zawsze to można ruszyć w późniejszym czasie. Zastanawia mnie jeszcze jedno; Ich NIENAWIŚĆ. Bo to jest nienawiść czy do Pretm-a czy Okowity.Nienawiść czystej wody,taka kibolowa aż do walki gdzieś w parkach czy na stadionach na maczety czy siekiery(wmawiano nam,że tylko Wszechpolacy tak potrafią nienawidzieć).I ta ślepota,czy oni naprawdę nie widzą,że wyszli z pralni mózgów?Szok.

Sławek pisze...

Małe pytanko, jeżeli jesteś absolutnie bezstronny, to mam nadzieję, że wcześniej prowadziłeś "Watch Duck" albo coś w tym stylu?

Pozdrawiam i będę czytał z ciekawością.

pretm pisze...

Żadnego "Watch Duck" nie prowadziłem.

Każdy kto ma jakieś poglądy może być posądzony o brak bezstronności.

Ja trzymam się następującej zasady:

"Zamieszczam fragmenty i odnośniki do wywiadów z Panią Prezydent (łącznie z takimi w których jest pytana jakie miejsce w Warszawie lubi) a w fragmentach z artykułów staram się zawrzeć odpowiedzi Ratusza, tak aby opinie drugiej strony były reprezentowane."

Sławek pisze...

Jaform pisze...

"Jeśli przeczytasz te 15% postów to MOŻE zrozumiesz że na prezydenta się kobieta nie nadaje. A jeśli to co przeczytasz cie nie przekona to tak jak mówiłeś: wyjdź i nie wracaj. PiSowcy są jaśnie oświeceni?"

Niestety Lechu K. też nie nadaje się na prezydenta, co było widać w Warszawie, a teraz w całej Polsce i na całym świecie. A "nasa Hania" jest po prostu nerwowa kobitka, a niestety przy pis-ie trzeba mieć nerwy przynajmniej ze stali.

Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Uważam, że powinieneś bezzwłocznie zgłosić sprawę tych gróźb karalnych na policję. Sprawa jest prosta do udowodnienia i masz praktycznie pewność sukcesu. Żeby Cię nie zignorowali, napisz koniecznie, że jesteś dziennikarzem internetowym (nie musisz mieć legitymacji prasowej) i żądasz zajęcia się sprawą, ponieważ obawiasz się o swoje bezpieczeństwo. Powodzenia!

Sławek pisze...

pretm pisze...

Dzięki jednemu zdaniu w Wyborczej dzisiaj mailem dostałem taką uroczą wiadomość:

"Witaj chory z nienawiści palancie z PiSuaru. Żywisz się moczem z tego PiSuaru więc czuć Cię amoniakiem.
Niedługo będzie Cię czuć gównem lub trupem.
Pozdrów swoich pisuarowych mocodawców, poleć im aby się pakowali. Franek Kimono

Cóż można powiedzieć. Kto sieje wiatr, ten zbiera burze. A trzeba pamiętać, że fanatycy są wszędzie.
To, że Jaruś K. preferuje styl "dziel i rządź", spowoduje, że tych fanatyków będzie jeszcze więcej.

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.