18 lis 2007

Marszałek Komorowski: Jan Ołdakowski? Nie wiedziałem, że jest dyrektorem Muzeum Powstania Warszawskiego.

Taka ciekawostka. Poseł z okręgu Warszawa II w wywiadzie dla Gazety Wyborczej:
GW: Zasiadał pan w Prezydium Sejmu w poprzedniej kadencji i akceptował pan sytuację Ołdakowskiego.

BK: - W ogóle nie dotarło do mnie, że istnieje tego rodzaju zjawisko. Nie zajmowałem się sprawami mandatów poselskich.

GW: Nie dziwiło pana, że Ołdakowski jest dyrektorem muzeum i posłem?

BK: - Tego nie wiedziałem.

GW: Naprawdę pan nie wiedział?

BK: - Nie znałem tego nazwiska, proszę wybaczyć. Sprawa do mnie dotarła dopiero teraz, kiedy zostałem marszałkiem. Wcześniej mnie to naprawdę niewiele obchodziło.
Źródło: Dwie na jednego z marszałkiem Sejmu, Czasem trzeba brać odwet, Gazeta Wyborcza, link do strony.

Jasne.

8 komentarzy:

mikon pisze...

Ci profesjonalni marszałkowie.
Czasami jednak wole kiedy kłamią bo nadmierna szczerość mnie powala!

fumfel pisze...

heheh tosz to jakis koszmar....

pretm pisze...

Co tam prawda, ważne w co wielbiciele PO uwierzą.

Anonimowy pisze...

to może być prawda, przecież na jamajce pewnie nawet nie wiedzą jak napisać nazwisko ołdakowski...

Anonimowy pisze...

Może chodziło o to, że nie wiedział, że Ołdakowski był posłem? :))

Anonimowy pisze...

A mnie zastanawia,że Panów-klakierujących tu hurraoptymistycznie-bez cienia jakiegoś zawahania,czy wątpliwości-(które przecież obiektywny obserwator dopuszcza)-dziwi ironicznie,że p.Komorowski może nie wiedzieć,że dyrektorem M.Powstania Warszawskiego jest p.Ołdakowski,a nie dziwi,że p.J.Kaczyński nie wie że "czarne jest czarne,a białe jest białe",lub,że "marihuana jest z konopi".Z jamajskim pozdrowieniem-
Inna di lights

Anonimowy pisze...

Panie "anonimowy" - za dużo tej marychy, wzrok siada, albo zdolność kojarzenia.

BK Kandydował z Warszawy II. Wiem że W-wa to duża wioska, ale polityk tej "wielkości" co pan Komorowski, powinien wiedzieć troszkę o mieście z którego kandyduje. A przynajmniej znać tych kilku posłów którzy z tego samego miasta kandydują ;)

Anonimowy pisze...

mam nadzieje ze teraz po nominacji pana Bartoszewskiego - ten pan zrezygnuje z bycia w radzie nadzorczej Hestii...

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.