8 lip 2008

Żal do ulubionej telewizji.

W niedzielę Pani Prezydent w TVN24 o metrze nie powiedziała nic nowego w porównaniu np. do sesji Rady Warszawy z połowy czerwca, lub jej własnej wypowiedzi dla Gazety Stołecznej po kwietniowym raporcie UEFA:
Nie znałam tych danych, ale z tego, co cytujecie, jest ekstra! Przyznam, że byłam zdziwiona wcześniejszymi informacjami, że UEFA skrytykowała Warszawę. W lutym podejmowałam delegację i nic nie zapowiadało złych ocen. Widać miałam dobre intuicje.

Noty, które dostaliśmy od UEFA za komunikację zbiorową, oznaczają, że już dziś Warszawa jest gotowa przyjąć kibiców, nawet bez drugiej linii metra.
Źródło: Link do strony.

Skąd więc ta sensacja z niedzielnego wywiadu? Z eleganckiego skrótu, co Pani Prezydent w radiu TOK FM wyjaśniała tak:

Gronkiewicz-Waltz: Mam duży żal do TVN24


Jak dobrze, że sytuacja nie miała miejsca w telewizji publicznej, bo co powiedzieliby ci od płaczu nad wpływem polityków na media o nocnych telefonach z Ratusza w sprawie tego, co telewizja wyświetla na pasku informacyjnym :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.