22 paź 2008

Uroczystości otwarcia ostatnich stacji pierwszej linii metra.

Polecam tekst Pawła Piskorskiego Jak pani Gronkiewicz zbudowała warszawskie metro o zbliżających się uroczystościach otwarcia ostatnich stacji pierwszej linii metra.

Dorzucę tylko swoje dwa zdania: Jednym z głównych punktów imprezy jest "Uroczyste otwarcie pierwszej linii Metra przez Prezydent M.St. Warszawy, panią Hannę Gronkiewicz-Waltz". Wydawało mi się, że naturalnym jest zaproszenie z tej okazji byłych Prezydentów Warszawy, którzy mieli udział w realizacji tej inwestycji.

Dlatego starałem się w ostatnim czasie dowiedzieć, czy Ratusz wysłał zaproszenia do byłych Prezydentów (podkreślam Prezydentów a nie p.o. Prezydentów lub komisarzy). Urzędnicy standardowo zignorowali moje pytania, ale z tego co wiem takich zaproszeń nie wysłano do dwóch z najdłużej rządzących prezydentów w ostatnich 14 latach. Sam nie przepadam za tradycją zwożenia oficjeli na różne uroczystości, ale ta sobota jest wyjątkowa.

Już przez sam fakt, że pierwszą linię budowano kilkadziesiąt lat to jak żadna inna inwestycja zasługuje na miano tej "ponad podziałami". Szkoda, że nie wszyscy w Ratuszu tak uważają. Wygrało parcie na szkło.

2 komentarze:

Marcines pisze...

Wydaje mi się, że akurat Pan Piskorski ma małe prawo oceniać innych po tym co sam robił i jaki smród zostawił z Dembudem, z przetargami na most i Trasę, z jego hasłem "Metro + obwodnica = stolica".
Co nie zmienia faktu, że robienie impry z okazji 25 rocznicy rozpoczęcia budowy ;) jest śmiechu warte. Co począć - sami sobie wybraliśmy roześmianą prezydentową wybraliśmy :(

pretm pisze...

Jestem ostatnim do usprawiedliwiania Pawła Piskorskiego, ale w tej kwestii nie mogą mu odmówić racji.

Bufetland postanowił zrobić imprezę pod tytułem "Jak Pani Hania sama cała pierwszą linię zbudowała".

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.