15 lut 2009

Urzędnika od kreowania wizerunku zatrudnię.

Kontynuując temat o zatrudnianiu nowych urzędników do biur urzędu miasta i dzielnic.

Jak uzasadniano konieczność zatrudnienia w dzielnicach większej liczby urzędników w roku 2009? Decentralizacja, przekazywanie nowych zadań do dzielnic, trzeba znaleźć "dodatkowych i wykwalifikowanych pracowników", aby "administracja była sprawniejsza".

I tak przypadkiem trafiłem na ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze, które jest tak krytyczne dla procesu decentralizacji w czasach kryzysu i szukania oszczędności.

Wydział Organizacyjny dla Dzielnicy Wawer poszukuje kandydatów na "Stanowisko ds. promocji i kontaktów z mediami". Termin składania dokumentów do piątku.

Nowy urzędnik będzie zajmował się m.in. "prowadzeniem spraw związanych z kontaktami z prasą i kreowaniem wizerunku Dzielnicy", obsługą strony internetowej dzielnicy i obsługą BIPu.

Na wszelki wypadek sprawdziłem, czy aktualny brak takiego urzędnika oznacza, że nikt nie redaguje BIPu dzielnicy Wawer, ale spokojnie, są od tego inni urzędnicy. Strona internetowa dzielnicy jest uzupełniania na bieżąco, dzielnica ma swojego rzecznika prasowego, więc musi to być jakaś wyjątkowo palącą potrzeba, aby szukać kogoś dodatkowego do kontaktów z prasą i kreowania wizerunku.


Nie żeby stanowiska w dzielnicach związane z PR lub kontaktami z mediami to była jakakolwiek nowość. Poniżej lista kilkunastu wybranych stanowisk, na jakie organizowano nabór w ostatnim roku (w większości, może też zahaczać o 2007):

Wola: "Stanowisko ds. promocji i PR" oraz na "Stanowisko ds. PR i kontaktów z mediami".

Włochy: "Podinspektor w Wydziale Organizacyjnym" (zadania: Działania promocyjne Dzielnicy Włochy, Przygotowywanie i opracowywanie materiałów promocyjnych dotyczących Dzielnicy).

Wilanów: "Stanowisko ds. prowadzenia czasopisma informacyjnego" (zadanie: promocja wizerunku Dzielnicy).

Ursynów: "Główny Specjalista w Wydziale Organizacyjnym" (zadania: utrzymywanie bieżących kontaktów z prasą i tworzenie strategii media relations, realizacja zadań promocyjnych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy).

Śródmieście: "Stanowisko ds. kontaktów z prasą oraz promocji".

Rembertów: "Stanowisko ds. promocji Dzielnicy" oraz "Stanowisko ds. prowadzenia czasopisma informacyjnego Urzędu".

Ochota: "Stanowisko ds. promocji i kontaktów z mediami".

Mokotów: "Pracownik ds. Informacji Internetowej", "Pracownik ds. Imprez i Materiałów Promocyjnych", "Pracownik ds. Informacji i Kontaktów z Mediami".

Bielany: "Główny specjalista ds. utrzymywania bieżących kontaktów z prasą i promocji Dzielnicy".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.