17 mar 2009

Premier grozi, Premier radzi, Premier Panią Hanię zdradził.

TVN Warszawa: Premier grozi palcem Hannie Gronkiewicz-Waltz.

Czyli Premier Donald Tusk o nagrodach dla warszawskich urzędników za 58 milionów złotych (planowany fundusz nagród w roku 2009).

Tytuły sobotnich newsów w stylu "Gronkiewicz-Waltz - królowa polskiej polityki" zrobiły swoje.

Bo gdyby chodziło o standardy to Premier już dawno musiałby zająć się np. serią artykułów Gazety Stołecznej o zatrudnianiu działaczy jego partii w urzędach podległych liderom Platformy:

Rządząca koalicja na posadach u swoich liderów.

Czy radni oprą się pokusie politycznych posad.

Kolejne posady rozdane z partyjnego klucza.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

A wiesz, przypadkiem byłem w stolycy (jestem z Krainy Podziemnych Pomarańczy) 2 marca i kupiłem Wasze wydanie GWna. Dopiero dzisiaj, z nudów zajrzałem do dodatku lokalnego i jestem w szoku. Obok siebie sprawa tych przedawnionych 74 milionów kary umownej i sprawa zatrudniania hurtem kolesi. A dziś ogłoszono, że w Wawie poparcie dla PełO wynosi 53 procent.

Co z wami jest, mieszkańcy Warszawy?

pretm pisze...

Żadna informacja nie jest na tyle zła, żeby zaszkodzić Platformie w Warszawie.

maxpw pisze...

też tak myślę ale ... tylko w sondażach, bo w wyborach już różnie bywa, nawet z PSL się przegrywa. A nagrody, jaki kryzys?

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.