15 maj 2009

Czy Siedlce to zagranica?

O debacie "Warszawa - przestrzeń młodych" pisałem w oddzielnej notce, ale w nastroju weekendowym historyjka z dzisiejszego dnia.

Hanna Gronkiewicz Waltz brała do tej pory udział we wszystkich debatach akcji "Masz głos, masz wybór". Również na dzisiaj zapowiedziano jej udział w spotkaniu z warszawską młodzieżą. Dlatego zdziwiłem się niezmiernie, że zamiast HGW na sali pojawił się wiceprezydent Paszyński.

OK, nie rozpaczałem z tego powodu, ale po debacie zapytałem jedną z przedstawicielek organizatorów, cóż takiego się stało, że Pani Prezydent wysłała swojego zastępcę. I dowiedziałem się, że organizatorzy zostali poinformowani przez Ratusz dwa dni wcześniej, że Pani Prezydent w piątek jest zagranicą. No i nic już nie mogli z tym zrobić.

Pamiętając o tym, że na dzień dzisiejszy zapowiedziano również seminarium "Europejska unia walutowa i gospodarcza - kiedy?" z udziałem Pani Prezydent w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Siedlcach, z ciekawości zadzwoniłem zapytać o nastroje po odwołanym seminarium. No bo jak zagranica to zagranica, siła wyższa. Ale nic z tych rzeczy, seminarium z udziałem HGW właśnie było w trakcie.

Jeżeli ktoś nie wierzy oto Pani Prezydent udzielająca dzisiaj wywiadu Katolickiemu Radiu Podlasie: Jaka przyszłość Mazowsza?

Gdzieś musiała mnie ominąć informacja, że Polska kończy się na rogatkach Warszawy a cała reszta to zagranica. W tym Siedlce :)

Pani Prezydent gratuluję urzędnika od kalendarza i wyboru seminarium o UE w Siedlcach a nie spotkania z młodymi mieszkańcami Warszawy.

Dla przypomnienia w tym temacie: Czy leci z nami pilot od kalendarza.

6 komentarzy:

roody102 pisze...

Biorąc pod uwagę, że prezydent Kaczyński zapowiedział wczoraj wyłączenie Warszawy z Mazowsza wszystko jest możliwe. Być może pani prezydent postanowiła go przelicytować ;)

pretm pisze...

:)

Nowa obietnica wyborcza: Republika Warszawska?

Anonimowy pisze...

Raczej Księstwo Warszawskie ;))

pretm pisze...

Może być Księstwo lub Królestwo, najważniejsze, żeby na czele była dynastia Waltzów.

Anonimowy pisze...

Zapomnieliście ze Polska w UE to już nie jest kraj tylko zlepek euroregionow. Prawdopodobnie Siedlce są w innym euroregionie i stąd ta "zagranica".
HGW przestała być Polka a jest już pełną gębą europejską.

Anonimowy pisze...

Ale się POrobiło!!!!

Prześlij komentarz

Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.