Dwa tygodnie temu Robert Biskupski w Życiu Warszawy opisał nową inicjatywę Ratusza pod nazwą "Centrum Komunikacji z Mieszkańcami". Takie centrum kontaktowe z infolinią* odpowiadające na pytania mieszkańców.
Artykuł Biuro słuchania narzekań.
Projektem Centrum Komunikacji z Mieszkańcami zajmuje się Centrum Komunikacji Społecznej, nowe miejskie biuro utworzone w tej kadencji.
Artykuł Życia kończy się następującym zdaniem:
Zamówienie "Wykonanie Studium Wykonalności projektu pod nazwą Centrum Komunikacji z Mieszkańcami, a w szczególności zidentyfikowanie i stworzenie listy wszystkich procesów realizowanych w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy i dokonanie ich analizy na potrzeby projektu budowy Contact Center" otrzymało Konsorcjum EFICOM S.A. EF Consultancy Sp. z o. o.
Wartość wybranej oferty to 274 500,00 zł (link). Za sam projekt. Zapowiada się poważne przedsięwzięcie.
Tylko mała uwaga na marginesie. "Zidentyfikowanie i stworzenie listy wszystkich procesów realizowanych w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy"? Nie było to przypadkiem częścią osławionego audytu organizacyjnego (350 tysięcy złotych). Może warto wrócić do tego dokumentu i zapytać Ratusz: ile zaleceń firmy konsultingowej zostało zrealizowanych.
* Aktualnie infolinia jest dostępna pod numerem 0 800 70 70 47 pod którą "konsultanci infolinii udzielają informacji teleadresowej oraz dotyczącej funkcjonowania Urzędu w tym kompetencji i zadań realizowanych przez Urząd"
Artykuł Biuro słuchania narzekań.
Projektem Centrum Komunikacji z Mieszkańcami zajmuje się Centrum Komunikacji Społecznej, nowe miejskie biuro utworzone w tej kadencji.
Artykuł Życia kończy się następującym zdaniem:
Nie wiadomo jeszcze, kiedy centrum kontaktowe powstanie i ile będzie kosztowało. Na razie ratusz ogłosił przetarg na stworzenie projektu działania takiego centrum.Teraz przynajmniej wiemy ile będzie kosztowało samo przygotowanie projektu.
Zamówienie "Wykonanie Studium Wykonalności projektu pod nazwą Centrum Komunikacji z Mieszkańcami, a w szczególności zidentyfikowanie i stworzenie listy wszystkich procesów realizowanych w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy i dokonanie ich analizy na potrzeby projektu budowy Contact Center" otrzymało Konsorcjum EFICOM S.A. EF Consultancy Sp. z o. o.
Wartość wybranej oferty to 274 500,00 zł (link). Za sam projekt. Zapowiada się poważne przedsięwzięcie.
Tylko mała uwaga na marginesie. "Zidentyfikowanie i stworzenie listy wszystkich procesów realizowanych w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy"? Nie było to przypadkiem częścią osławionego audytu organizacyjnego (350 tysięcy złotych). Może warto wrócić do tego dokumentu i zapytać Ratusz: ile zaleceń firmy konsultingowej zostało zrealizowanych.
* Aktualnie infolinia jest dostępna pod numerem 0 800 70 70 47 pod którą "konsultanci infolinii udzielają informacji teleadresowej oraz dotyczącej funkcjonowania Urzędu w tym kompetencji i zadań realizowanych przez Urząd"
1 komentarz:
W ratuszu pewnie niejeden Drzewiecki z Chlebowskim i Szejnfeldem do spólki siedzą i gadają;-)
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.