Przy okazji działań promocyjnych Ratusza, takich jak wczorajsza instalacja ławki multimedialnej odtwarzającej utwory Chopina, z reguły nie mówi się o kosztach związanych z promocją projektu Warszawa Chopina 2010.
A szkoda. Dla zainteresowanych wybrane informacje z Księgi Zamówień Publicznych, oraz planowane wydatki z budżetu na rok 2010...
A szkoda. Dla zainteresowanych wybrane informacje z Księgi Zamówień Publicznych, oraz planowane wydatki z budżetu na rok 2010...
Wydatki w roku 2009 na podstawie Księgi Zamówień Publicznych:
Przygotowanie adaptacji przewodnika audio po Warszawie Chopina Cartofonia - 187 026,00 zł.
Warszawa Chopina - film na podstawie audio przewodnika po Warszawie Chopina - 487 267,00 zł.
Materiał filmowy do kampanii promocyjno-internetowej Warszawa miastem Chopina 2010 - 298 900,00 zł.
Zaplanowanie i zakup kampanii prasowej i internetowej Warszawa miastem Chopina 2010 - 745 556,07 zł.
Dostawa 15 szt. ławek stanowiących oznakowanie szlaku Chopinowskiego w Warszawie - 142 191,00 zł
Zaplanowanie i zakup kampanii reklamowej Warszawa miastem Chopina 2010, w Internecie oraz na nośnikach wielkoformatowych na terenie Polski - 180 000,00 zł.
Zaplanowanie i zakup kampanii reklamowej Warszawa miastem Chopina 2010 w Internecie oraz na nośnikach wielkoformatowych na terenie Polski, zamówienia uzupełniające - 195 000,00 zł.
Ponad 2 miliony 200 tysięcy złotych.
W projekcie budżetu na rok 2010:
Przedsięwzięcia związane z projektem Chopin 2010 upamiętniającym 200-ną rocznicę urodzin kompozytora - 2 866 672,00 zł.
Kampanie promocyjne i informacyjne w kraju: Chopin 2010 - 550 000,00 zł.
Kampanie w mediach za granicą: Chopin 2010, CNN, Earth TV - 3 868 000,00 zł. (zapewne część tylko dotyczy Chopin 2010).
Do tego dojdą imprezy promocyjne takie jak "I Love Chopin", czy "Chopin na Krakowskim Przedmieściu", ale ich koszt jest zsumowany z przewidywanym budżetem innymi imprez np. Sylwestra.
Przygotowanie adaptacji przewodnika audio po Warszawie Chopina Cartofonia - 187 026,00 zł.
Warszawa Chopina - film na podstawie audio przewodnika po Warszawie Chopina - 487 267,00 zł.
Materiał filmowy do kampanii promocyjno-internetowej Warszawa miastem Chopina 2010 - 298 900,00 zł.
Zaplanowanie i zakup kampanii prasowej i internetowej Warszawa miastem Chopina 2010 - 745 556,07 zł.
Dostawa 15 szt. ławek stanowiących oznakowanie szlaku Chopinowskiego w Warszawie - 142 191,00 zł
Zaplanowanie i zakup kampanii reklamowej Warszawa miastem Chopina 2010, w Internecie oraz na nośnikach wielkoformatowych na terenie Polski - 180 000,00 zł.
Zaplanowanie i zakup kampanii reklamowej Warszawa miastem Chopina 2010 w Internecie oraz na nośnikach wielkoformatowych na terenie Polski, zamówienia uzupełniające - 195 000,00 zł.
Ponad 2 miliony 200 tysięcy złotych.
W projekcie budżetu na rok 2010:
Przedsięwzięcia związane z projektem Chopin 2010 upamiętniającym 200-ną rocznicę urodzin kompozytora - 2 866 672,00 zł.
Kampanie promocyjne i informacyjne w kraju: Chopin 2010 - 550 000,00 zł.
Kampanie w mediach za granicą: Chopin 2010, CNN, Earth TV - 3 868 000,00 zł. (zapewne część tylko dotyczy Chopin 2010).
Do tego dojdą imprezy promocyjne takie jak "I Love Chopin", czy "Chopin na Krakowskim Przedmieściu", ale ich koszt jest zsumowany z przewidywanym budżetem innymi imprez np. Sylwestra.
2 komentarze:
NO tak, ale to warto.
Przecież to dobra inwestycja - na poziomie pop - ale dobra. Niech Warszawa kojarzy sie z Chopinem jak Mozart z WIedniem. Przeciez to nie głupie. A tego typu rzeczy kosztują
Chodzi o przejrzystość wydatków całego projektu i żeby pieniądze były wydawane na rzeczy sensowne.
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.