Ratusz nie tylko nie pochwalił się oficjalnie, że wydał 230 tysięcy złotych na promocję Warszawy jako miasta Chopina podczas imprezy VIVA COMET AWARDS 2010 (zamówienie dla MTV Networks Polska tutaj), ale po imprezie również nie informował o efektach współpracy i nawiązaniach do Chopina w trakcie gali rozdania nagród.
Chyba Biuro Promocji się nie wstydzi swoich błyskotliwych pomysłów. Dlatego (w zastępstwie) dla zainteresowanych, na co wydano 230 tysięcy złotych, poniżej specjalny utwór "Preludium", który nagrali raperzy Pono i Sokół z okazji 200 urodzin Fryderyka Chopina...
Chyba Biuro Promocji się nie wstydzi swoich błyskotliwych pomysłów. Dlatego (w zastępstwie) dla zainteresowanych, na co wydano 230 tysięcy złotych, poniżej specjalny utwór "Preludium", który nagrali raperzy Pono i Sokół z okazji 200 urodzin Fryderyka Chopina...
5 komentarzy:
geez, to się nazywa sztuka......
Sztuka na poziomie. A raczej PO-ziomie. Te dwa ziomy z "utworu muzycznego" to na 100% elektorat PO. No więc im już się żyje lepiej.
poproszę o instrukcję jak to podać do prokuratora albo innego podobnego gościa, co HGW złapie za jądro.
Należy docenić wartość edukacyjną: "Preludium to nie meta to start".
Fajne, fajne, a kadra narodowa gra na kartoflisku, bo bufetland nie dba o murawę (pewnie nie ma kasy) ...
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.