Na dzisiaj zapowiedziano uroczyste wręczenie nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego za reportaż literacki. Nagroda została ustanowiona przez Radę Warszawy na początku tego roku.
Przy tej okazji warto odnotować, że jest to kolejny element współpracy na linii Ratusz - Gazeta Stołeczna (a dokładniej spółki Agora S.A.).
Przy tej okazji warto odnotować, że jest to kolejny element współpracy na linii Ratusz - Gazeta Stołeczna (a dokładniej spółki Agora S.A.).
Spółka AGORA S.A. otrzymała od Ratusza zamówienie (w trybie z wolnej ręki) za 95 tysięcy złotych na "przeprowadzenie wspólnej z Miastem Stołecznym Warszawa kampanii promocyjnej dotyczącej organizacji I edycji Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego". Umowa została podpisana 12 kwietnia.
Link do ogłoszenia.
Według uchwały ze stycznia, łącznie środki finansowe przeznaczone na Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego miały nie przekroczyć 250 tys. zł brutto.
Poprzednio Gazeta na zlecenie Ratusza organizowała konkurs "Wykreuj Warszawę", w którym wygrał projekt zakładający "umieszczenie oświetlenia na krzakach przy prawym brzegu Wisły między mostem Świętokrzyskim a Trasą Łazienkowską." Na razie o jego realizacji cisza.
Wtedy Ratusz zlecił spółce AGORA S.A. przeprowadzenie konkursu i zapłacił 340 tysięcy złotych za jego przeprowadzenie i promocję. Link do ogłoszenia.
Do tego dochodzi również nieopublikowana w Księdze Zamówień Publicznych umowa na wspólną kampanię promocyjną "Zrób to w Warszawie Europejskiej Stolicy Kultury 2016". Jest to umowa pomiędzy miastem a Agorą z 30 września 2009.
Link do ogłoszenia.
Według uchwały ze stycznia, łącznie środki finansowe przeznaczone na Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego miały nie przekroczyć 250 tys. zł brutto.
Poprzednio Gazeta na zlecenie Ratusza organizowała konkurs "Wykreuj Warszawę", w którym wygrał projekt zakładający "umieszczenie oświetlenia na krzakach przy prawym brzegu Wisły między mostem Świętokrzyskim a Trasą Łazienkowską." Na razie o jego realizacji cisza.
Wtedy Ratusz zlecił spółce AGORA S.A. przeprowadzenie konkursu i zapłacił 340 tysięcy złotych za jego przeprowadzenie i promocję. Link do ogłoszenia.
Do tego dochodzi również nieopublikowana w Księdze Zamówień Publicznych umowa na wspólną kampanię promocyjną "Zrób to w Warszawie Europejskiej Stolicy Kultury 2016". Jest to umowa pomiędzy miastem a Agorą z 30 września 2009.
1 komentarz:
Wiesz co Pretm?
Mnie juz nawet nie chce sie wypowiadac w sprawie"spolka Agora.SA".
Ja Ci napisze tak.
Tam siedzi duch Szczypiorskiego/kumasz?/.znaczy sie wszyscy donosilismy na siebie,ale kasa sie liczy,bo za cos trzeba sie od czasu do czasu u chinczyka na Marszalkowskiej napic,by miec sumienie "czyste".
A`propos Czyste to tez czastka dzielnicy Wola.Ja wiem Szanowny Pretmie,ze troche nie na temat,ale jest mi przykro po prostu,ze wladaja tym Miastem ludzie,jak kiedys mawiano "przywiezieni w kobialce".Warszawa podnieca i wciaga.Szkoda,ze najgorszy asortyment uczniow profesorow Wiatrow i roznych Krzeminskich,dostaje sie do wladz Mojego Najukochanszego Miasta.Ja jako kibol jestem na pozycji stracenca w tej materii.Ale jak Feniks z popiolow wstaniemy,juz niedlugo,bo 20 czerwca!!!!
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.