Pod koniec stycznia Radna Goretta Agnieszka Szymańska z rady dzielnicy Ursynów złożyła interpelację w sprawie wydatków promocyjnych Urzędu Dzielnicy Ursynów w okresie od dnia ogłoszenia terminu wyborów 17 września 2010 r. do dnia 19 listopada 2010 r., oraz w okresach analogicznych w latach 2007 - 2009.
Z odpowiedzi udzielonej przez Burmistrza Ursynowa można dowiedzieć się nie tylko jak w trakcie kampanii wyborczej władze dzielnicy z Platformy Obywatelskiej płaciły pieniędzmi podatników za promocję swoich osiągnięć, ale też jak "nie-oszczędzano" na wydatkach promocyjnych w 2009 r., pomimo deklaracji Ratusza.
Z odpowiedzi udzielonej przez Burmistrza Ursynowa można dowiedzieć się nie tylko jak w trakcie kampanii wyborczej władze dzielnicy z Platformy Obywatelskiej płaciły pieniędzmi podatników za promocję swoich osiągnięć, ale też jak "nie-oszczędzano" na wydatkach promocyjnych w 2009 r., pomimo deklaracji Ratusza.
Link do odpowiedzi na interpelację.
W lipcu 2009 r. Prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz nakazała dzielnicom ograniczenie wydatków promocyjnych, w tym na gadżety reklamowe. TVN Warszawa: Bez przedstawień i odblasków. Ratusz oszczędza na promocji.
Pani Burmistrz Ursynowa z Platformy Obywatelskiej tylko pomiędzy wrześniem a listopadem 2009 r. wydała:
O tym jak promowano kandydatów Platformy w wydawnictwach dzielnicowych - biuletynach i gazetkach - przygotowywanych przez urzędy dzielnic pisałem w notce Dzielnicowe gazetki na wyborczym froncie.
Na Ursynowie władze dzielnicy z Platformy Obywatelskiej w okresie kampanii wyborczej wydały ponad 100 tys. zł na ogłoszenia i publikacje promocyjne. W tym m.in.:
W lipcu 2009 r. Prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz nakazała dzielnicom ograniczenie wydatków promocyjnych, w tym na gadżety reklamowe. TVN Warszawa: Bez przedstawień i odblasków. Ratusz oszczędza na promocji.
Pani Burmistrz Ursynowa z Platformy Obywatelskiej tylko pomiędzy wrześniem a listopadem 2009 r. wydała:
- Ponad 11 tys. zł na pluszowe misie.
- Ponad 12 tys. zł na wykonanie 130 sztuk promocyjnych kosmetyczek skórzanych.
- Ponad 12 tys. zł na wykonanie 126 sztuk zestawów piśmienniczych z logo.
- Ponad 12 tys. zł na wykonanie 340 sztuk USB z logo.
- Ponad 10 tys. zł na wykonanie 300 koszulek polo z logo.
- Ponad 5 tys. zł na wykonanie 400 sztuk bidonów z logo.
- Ponad 26 tys. zł na wykonanie promocyjnych kalendarzy książkowych.
- Ponad 12 tys. zł na wykonanie 200 sztuk etui z logo.
- Ponad 9 tys. zł na wykonanie 1000 sztuk kubków z logo.
O tym jak promowano kandydatów Platformy w wydawnictwach dzielnicowych - biuletynach i gazetkach - przygotowywanych przez urzędy dzielnic pisałem w notce Dzielnicowe gazetki na wyborczym froncie.
Na Ursynowie władze dzielnicy z Platformy Obywatelskiej w okresie kampanii wyborczej wydały ponad 100 tys. zł na ogłoszenia i publikacje promocyjne. W tym m.in.:
- Ponad 14 tys. zł na publikację promocyjną dołączoną do dziennika Superexpress.
- Ponad 20 tys. zł na publikację nt. dzielnicy Ursynów w Gazecie Wyborczej.
- Ponad 13 tys. zł na ogłoszenia w tygodniku Passa zawierające informację dot. podsumowania kadencji.
- 10 tys. zł na ogłoszenia w tygodniku Pasmo zawierające informację dot. podsumowania kadencji.
- Ponad 10 tys. zł na ogłoszenia w tygodniku Południe Głos Mokotowa Ursynowa Wilanowa zawierające informację dot. podsumowania kadencji.
- Ponad 8 tys. zł na ogłoszenia w tygodniku Sąsiedzi zawierające informację dot. podsumowania kadencji.
3 komentarze:
jak to każda władza, ona nie produkuje, ona korzysta :\
Jakie to piękne. W każdej innej dzielnicy pewnie tego byśmy nie dowiedzieli się. Teraz wiadomo dlaczego tak ciężko było oddać władzę w "mateczniku". Pytać, pytać dalej..
11 tysięcy na pluszowe misie - hehe, pięknie, miała się WADZA do kogo przytulić po porażce na Ursynowie :))
Prześlij komentarz
Uwaga: Komentarze nie są moderowane (poza wyjątkowymi przypadkami), ale proszę pamiętać, że każdy bierze odpowiedzialność za treść swoich wpisów.